Mooi werk, het is weer een fraaie Seiko geworden
Wauw dat ziet er geweldig uit! Ik heb zelf 2 seiko 5 sports, blij te zien dat je het horloge een tweede leven hebt gegeven!
Ik spring er een beetje tussen maar zou graag reageren. In de eerste 2/3 maanden dat ik begon met horloges servicen/opknappen had ik inderdaad zo’n setje. Maar vanaf het eerste moment ga je kijken naar beter gereedschap.
Kan je voor 2/3 tientjes de mist ingaan? Niet echt, als je op rommel horloges oefend. Daarna ga je heel snel naar professioneel spul kijken. En dat is in veel gevallen echt heel veel beter.
Dus ik zou zeggen: koop een setje, koop een knutselhorloge voor 10/20 euro en kijk hoe het bevalt. Als je verslaafd raakt kan je meteen door naar bergeon/horotec
Bedankt voor je antwoord. Inderdaad kan je geen buil aan vallen. Gek, mijn bericht lijkt verdwenen te zijn.
Heeft iemand een tip waar ik als particulier een 305 glaasje van 1,5mm kan bestellen?
Bij Cousins UK kan je deze bestellen. Heeft heel veel op het gebied van onderdelen en gereedschap. De btw wordt al afgedragen bij aanschaf, dus geen invoer en inklaring vanuit Engeland.
Of bij https://www.spareparts-watches.com/
Is trouwens een NLse leverancier
Ik dacht dat dat niet mogelijk was als particulier?
Helaas niet op voorraad die had ik al gecheckt dat is een prettig adres
Als particulier kan je prima terecht bij Cousins.
Ja klopt ik zie het nu. Ik weet al wat het probleem was.
Geen ideal geen paypal. En ik geen creditcard
Knap werk geleverd en een mooi verhaal!
Prachtig gedaan, en dit is toch een pro resultaat hoor.
Respect voor je kunnen en vakmanschap, klasse hoor
Dankjewel
Mooi gedaan man. Zou ik ook wel willen kunnen.
Bergeon wiel voor op de polijstmachine en met de hand na.
Blij mee
Het duurde even maar eindelijk een nieuw glaasje binnen.
Hoop vanavond nog de rest te monteren eerst eten.
Die is goed opgeknapt zeg. Gaat natuurlijk niet voor iedereen op, maar het zou een birth year kunnen zijn voor mij persoonlijk. Geeft het toch net iets extra’s, hoewel het 5je in deze staat hoe dan ook probleemloos zou dragen. Goed werk!
Sommigen wél, dat zijn me enge types zeg brrr.
Dank je wel!
Gefeliciteerd. Ziet als nieuw.
Gezond jaloers dat ik niet kan realiseren.