Opgelost: Help! De datumfunctie werkt niet zoals het moet?

Goedemorgen allen,

Onlangs heb ik een vrijwel nieuwe Omega Seamaster gekocht uit 2022.

Nu ik hem een aantal dagen draag, kwam ik vanochtend erachter dat de datum niet is overgesprongen van 16 naar 17. Heb het erna nog een paar keren handmatig geprobeerd en werkt ook niet. Verder werken wel alle datums. Kan iemand mij vertellen hoe dit komt en wat dit zou kunnen zijn?

Morgen ga ik langs Schaap, maar zou iemand kunnen vertellen hoe dit zou kunnen? Zeker omdat het maar bij 1 datum is…

Alvast bedankt.

Groet,
Jeroen

1 like

Krom tandje van datumwiel op locatie van 16/17

4 likes

Dat zou het zeker kunnen verklaren, thanks! Kunnen ze dat terplekke fixen of moet die worden opgestuurd?

1 like

Neem de garantie kaart maar mee, opsturen voor garantie. Als ze er zelf mee bezig gaan dan worden de uren en materiaal niet vergoed

6 likes

Bedankt voor het snelle antwoord! Dit is wel een domper…

1 like

Mogelijk heb je een keer de tijd teruggedraaid tijdens de datumwissel (20:00-02:00), of je hebt gewoon last van een defect. Hoe dan ook kun je hier zelf niets meer aan doen.

1 like

Tussen 20:00 en 02:00 wissel ik nooit, altijd rond 14/15:00. Vrees voor een defect; eerste keer dat die ook de 16 passeert van datum!

Allen, hij is bij Schaap gebracht en wordt opgestuurd. Huidige wachttijd is 20 weken minimaal gaven ze aan….

1 like

:disappointed_relieved:

5 maanden voor een garantiekwestie…

2 likes

Schandalig :rage:

3 likes

Afgrijselijk, 20 weken… pfff

2 likes

The fu**. Minimaal ook nog. Vraag me af of dit dan momenteel overal zo is in de Swatchgroup?

Idd schande. Mss ook personeels tekort? Al,en dit zeg ik als leek mbt reparatie’s, is dit toch geen major issue? Please correct me of I am wrong.

2 likes

20 weken is echt schandalig

1 like

Waarschijnlijk doen ze gelijk een full service

2 likes

Yep, zij hadden dit doorgekregen vanuit Omega. Ik houd jullie op de hoogte!

1 like

Laat het een geruststelling zijn, dat jouw Omega dan als nieuw zal zijn.

2 likes

Dat wel! :muscle:

1 like

Dit vind ik wel heel extreem voor een merk als Omega en al helemaal voor een garantiekwestie.

1 like

Hij was ook nieuw toen hij gekocht werd……

1 like

Niet zolang geleden :stuck_out_tongue:

2 likes