OPGEPAST !!! PaultjeP account gehacked !

Hopen dat we weer terug naar de veilige en vertrouwde omgeving kunnen met het aangescherpte 2factor beleid :crossed_fingers:
Dat gescam past hier niet.

In mijn passwordgenerator is het ook simpel in te stellen.

Ik ben nog altijd niet gekend. Geen travel 2 en geen zoekertjes te zien. Ik weet niet wat ik moet doen🥺

Word iedereen die al 2FA had ook uitgelogd?

Oké, ik heb het allemaal gedaan; Wachtwoord veranderd en 2FA ingesteld. :face_holding_back_tears: Mag het blauwe gedeelte dan nu weer even een uurtje open?

1 like

https://www.horlogeforum.nl/t/verkoop-en-gezocht-tijdelijk-onzichtbaar/614320/8

Blijft nog even dicht dus zo te zien.

Geen idee, zag net wel iets bij Avira pass word manager wel zoiets.

Hier niet iig.

Gewoon alle TL-1 accounts blokkeren :crazy_face::crazy_face::crazy_face:
Dan is het lekker rustig :laughing:

1 like

Je kunt altijd een dopamine halen uit www.blauwzoeken.nl , je kunt alleen niet doorklikken helaas.

Je kunt reageren dus je bent dan toch weer gewoon online? Niemand kan blauw zien en dat is echt al een miljoen keer gezegd. Nu even paniekmodus uit.

3 likes

Hgp natuurlijk :relieved:

1 like

Voor iedereen die 2FA instelt: bewaar je recovery codes ook goed! Als je je Authenticator app opnieuw installeert heb je die nodig.

2 likes

Hoe heette de hond van tante Corrie?

2 likes

Authy werkt ook prima. Direct ingesteld

1 like

Is dat de pincode die je moest verzinnen?

Dit zijn wel tekenen van een echte HF verslaving :grin:

2FA ingeschakeld…:+1:

Kutzooi zeg…

Dit gaat HF heel veel leden kosten…

2 likes

Goed dat er ingegrepen wordt.

Voor degenen die nog meer zekerheid wensen kan ik Protonmail en Protonpass aanbevelen. Je kan in dat geval zelfs unieke mailadressen aanmaken voor elke dienst. Als dan nog zou gelekt worden (ik ga er van uit dat dit hier niet het geval is als ik alles lees) kan je zelf heel goed nagaan waar er gelekt is.

1 like