Dit zijn wel tekenen van een echte HF verslaving ![]()
2FA ingeschakeldā¦![]()
Kutzooi zegā¦
Dit gaat HF heel veel leden kostenā¦
Goed dat er ingegrepen wordt.
Voor degenen die nog meer zekerheid wensen kan ik Protonmail en Protonpass aanbevelen. Je kan in dat geval zelfs unieke mailadressen aanmaken voor elke dienst. Als dan nog zou gelekt worden (ik ga er van uit dat dit hier niet het geval is als ik alles lees) kan je zelf heel goed nagaan waar er gelekt is.
We zullen het zien. Dit soort oplichting ga je steeds vaker tegenkomen als 2FA vrijwillig blijft.
Kan nog steeds.
Mensen maken kennelijk geld over voordat ze spullen ontvangen hebbenā¦
NIET DOEN!
Nee, je spullen opsturen en dan hopen dat mensen betalen. ![]()
![]()
Jaa John dit is niet 1 van je beste takes
Face2face overdracht bij Van der Valk is het beste.
Zeker. Deze week nog gedaan. Doe ik ook het liefst maar ik ga niks opsturen zonder betaling. Ach bij sommige leden misschien wel maar dan moet ik ze persoonlijk kennen.
Tot nu toe altijd goed gegaan. Horloges altijd gekocht van HF leden die je hier zeer regelmatig ziet en actief meedoen.
Vind ik ook fijn, en is heel leuk als je in het westen woont, nog een beetje leuk zolang je maar onder Zwolle woont, maar sluit mij wel effectief uit van verkopen ![]()
Geen ziel die hier ook maar in de buurt wil komen voor een horloge
Beetje plebejisch, toch?
Ftfy
Je kunt halverwege afspreken.
Bedankt voor het meedenken maar ik bied dus vaak aan in Zwolle af te spreken maar zelfs dat vindt men te ver ![]()
Ik moest vanavond ook mijn paswoord invoeren en een beveiligingspatroon tekenen.
Ook hier nu inloggen met beveiligingspatroon.
Wilde ook mijn wachtwoord wijzigen maar krijg de herstelmail niet binnenā¦