OPGEPAST !!! PaultjeP account gehacked !

Hier ook, ik dacht je krijgt na inloggen e-mail en/of sms met code om verder te gaan, echter moest ik op telefoon een 2FAS Auth app installeren.

Bij iPhone zit ie mee in de password manager, ik zou denken bij Android ook?

1 like

Volgens mij is het mij ook gelukt! Ik ben er nog/weer en ben het echt! Wie mij niet gelooft, mag me een controlevraag stellen. Bijvoorbeeld wat m’n favoriete horlogemerk is. Alleen ík weet het antwoord daarop, natuurlijk!:wink:

Maar bedankt voor het melden, TS, en het daadkrachtig oppakken, HF!:muscle::+1:

4 likes

Yes. Je moet op ‘sleutel’ klikken ipv externe app.

Microsoft authenticator doet het ook. Handmatig de code invoeren bij het instellen omdat ik met mijn mobiel niet de QR code kan scannen met mijn mobiel :crazy_face:
(Duurde ff voor ik het weer snapte)

2 likes

Hopen dat we weer terug naar de veilige en vertrouwde omgeving kunnen met het aangescherpte 2factor beleid :crossed_fingers:
Dat gescam past hier niet.

In mijn passwordgenerator is het ook simpel in te stellen.

Ik ben nog altijd niet gekend. Geen travel 2 en geen zoekertjes te zien. Ik weet niet wat ik moet doen🥺

Word iedereen die al 2FA had ook uitgelogd?

Oké, ik heb het allemaal gedaan; Wachtwoord veranderd en 2FA ingesteld. :face_holding_back_tears: Mag het blauwe gedeelte dan nu weer even een uurtje open?

1 like

https://www.horlogeforum.nl/t/verkoop-en-gezocht-tijdelijk-onzichtbaar/614320/8

Blijft nog even dicht dus zo te zien.

Geen idee, zag net wel iets bij Avira pass word manager wel zoiets.

Hier niet iig.

1 like

Gewoon alle TL-1 accounts blokkeren :crazy_face::crazy_face::crazy_face:
Dan is het lekker rustig :laughing:

1 like

Je kunt altijd een dopamine halen uit www.blauwzoeken.nl , je kunt alleen niet doorklikken helaas.

Je kunt reageren dus je bent dan toch weer gewoon online? Niemand kan blauw zien en dat is echt al een miljoen keer gezegd. Nu even paniekmodus uit.

3 likes

Hgp natuurlijk :relieved:

1 like

Voor iedereen die 2FA instelt: bewaar je recovery codes ook goed! Als je je Authenticator app opnieuw installeert heb je die nodig.

2 likes

Hoe heette de hond van tante Corrie?

2 likes

Authy werkt ook prima. Direct ingesteld

1 like

Is dat de pincode die je moest verzinnen?