Opknappen of niet?

Ik ben van plan om deze op te laten knappen voor mijn kleinzoon. Het is een Zwitsers uurwerkje (ik weet niet welke) en of het de moeite is, het bloemetje wat mickey in zijn hand heeft (tussen 8 en 9) gaat heen en weer als secondewijzer. Wie weet meer van dit soort mechanische kinder horloges, ik dacht dat het een redelijk zeldzaam uurwerkje is.

Het maakt mij niet uit of iets het waard is wel of niet. Vind jij het het geld waard? Dat lijkt me veeel belangrijker.
Ik vind het een zeer leuk horloge en ik denk zelfs dat het enige waarde vertegenwoordigd hoewel ik zeker geen expert ben. Maar het is wel de oude Mickey!
Conclusie, als je het geld kan missen, gewoon doen! Weet zeker dat je kleinzoon er blij me is.

Zie mijn topic: Eindelijk!

Heb je ook gelijk in Arvid, ik hoopte hier wat mensen te spreken die misschien kunnen inschatten wat het zou kosten om het op te knappen, en het is inderdaad de eerste oude Mickey tekening.

Ik denk dat je snel aan 90 tot 120 euro zit. Aangezien het horloge uit elkaar moet. Schoonmoet worden gemaakt, en weer in elkaar moet worden gezet. Daar zit, hoe dan ook tijd in.

Ik heb @PeterLC nooit in het echt ontmoet maar heb wel van anderen vernomen dat hij goed is in zijn werk en ook nog eens gunstig qua prijs is. Hij heeft het echter wel vaak heel erg druk.

Succes ermee!

Ik ga eens informeren, dankjewel Arvid.

De Mickey horloges die er heel netjes getekend uit zien zijn de nieuwere. Dit is idd een leuk oudje. Lekker ‘vrij’ getekend. Idd als het waarde heeft voor jezelf, zeg ik doen. Zelf denk ik dat hij nog best wel wat waard kan zijn😎