It wasn’t me
Had ik toch gelijk, mensen van Marktplaats worden altijd genaaid.
Tsjaah ik kan me de keuze in sommige situaties best voorstellen
Ja? Een tijdloze degelijke oranje seiko of een ordinair mokkel die haar lichamelijke integriteit te grabbel gooit voor een paar centen?
Ik kijk wel op telefoon hoe laat het is
Ik ben wel eens benieuwd, heeft nu echt iedereen hier ervaring met zo’n rare knakker uit Arnhem? Overdag serial-flipperaar en 's nachts…
Het schijnt dat hij ook al gespot is op het sneakerforum.
Je kan natuurlijk overal doodserieus op in gaan
Check mijn laatste zin nog eens
Werd net wakker nadat ik een nachtje gewerkt had.
Maar inmiddels snap ik hem
:hilarious:
Ikzelf zou daar geen enkel probleem mee hebben, Ik heb 5 huizen om me heen waarvan ik de bewoners blind vertrouw, en dan nog eentje die ik niet goed ken maar die me ook heel OK lijkt. Liever bij de buren dan ergens in een distributie centrum, wat dat betreft.
Daarmee besef ik dat ik erg mazzel heb met m’n buurt.
Inderdaad. Hulde.
Als ik moest kiezen tussen een wereld zonder horloges of een wereld zonder mokkels die niet te nauw mikken met lichamelijke integriteit was dit forum over vijf minuten totaal overbodig. Zo. Hoppa.
Het gaat mij (uiteraard) om het principe. Ik heb ook leuke buren maar dat geldt niet voor iedereen😉
Zoals ik zei, ik besef da’k mazzel heb. Daarom ben ik zo blij met de opties die je tegenwoordig op veel webshops ziet: Afleveren bij de buren, nieuwe poging, afspraak maken, bezorgmoment kiezen, afhaalpunt.
De vjezze wil ook want je sms’t flex, zeg maar.
Jeweetog
Nou DHL parcel is geen feest hoor. Afleveren bij een drogist die tussen 09.00 uur en 17.30 uur open is en als je het na 7 dagen niet komt ophalen wordt het weer terug gestuurd. En als je de drogist belt om het langer vast te houden blijken zij daar geen enkele invloed op uit te kunnen oefenen.
Dan stuur je je buren toch eve… oh. Wacht.
Haha! Nee je moet het zelf ophalen. Niet dat je ergens voor moet tekenen hoor. Oh en daar meteen wat versturen gaat niet. Dan mag je eerst naar huis om een label te printen. Hallo 2017
Mijn opmerkelijkste deal is toch nog steeds met een HF-lid die mij een genereus ruilvoorstel deed voor mijn niet werkend horloge. Niet gehinderd door enige kennis ongeveer halverwege het land afgesproken en een mooie deal gemaakt. De eerste en beste deal so far…
Misschien moest z’n auto een grote beurt hebben? Of een boete gehad voor een of ander?
Dan zijn ze toch mooi voor niets komen rijden, tabeeee