Tja. Hoe is het nu eigenlijk met haar?
Dat is nog een foto uit onze goeie tijd zo te zien.
ja daar heb je nog een volle bos
whahaha!
Geniaal
waar woon jij, in Frankrijk?
Via forumgenoot Louis in contact gekomen met Engelsman die mijn horloge zocht. (Hier in NL verkocht ik hem niet, Capeland S XXL)
Ik vertrouwde de Engelse post niet dus stuurde aan op persoonlijke overdracht. Kerel maakt 80,- EUR over en de volgende dag zat ik in vliegtuig naar Leeds! Op Leeds Airport gezellig gekletst, klokjes bekeken en langs voormalige GWK gelopen voor de euro’s. (Dus geen wisselgedoe en zekerheid van echt) 2 uurtjes later de vliegbus terug naar Amsterdam.
Zo kan het ook…
Ook, maar dat terzijde. 4 uur gepoch, niet 4 uur rijden.
Haha ik werd door die 4 uur op het verkeerde been gezet. Ik poch al twee jaar hier.
Ik heb laatst met @anon50762135EV en @anon94081762EV afgesproken bij Van der Valk in Zwolle, aan de A28. Man man man ik kan er nog niet van slapen. Beiden waren meer dan 2 uur te laat, sorry was er niet bij. Tijdens dit oersaaie “gesprek” sprong met name @anon50762135EV van de hak op de tak. Tot overmaat van ramp had de heer Ide een paar Happy Socks in zijn New Balance sportschoenen gestoken. Daar kwam ik pas na een kwartier achter. Ik word nog vaak 's nachts zwetend wakker!
Toen ik eindelijk afscheid kon nemen, bleek er een deuk in mijn auto te zijn getrapt. De schoenafdruk had “ecnalaB weN” achtergelaten, maar ik kon de link met de dader zo 1-2-3 niet vinden.
Oh ja. @anon50762135EV stuurde me laatst een Seiko SKX007 toe en had het gore lef er een Natootje met de kleuren van de Duitse vlag aan te hangen. Hoe durf je! En de communicatie via PB en Whatsapp is ook al ruk.
Eigenlijk was alleen met @7T2straps een normaal gesprek te voeren.
Omschrijf de hel in 5 woorden
jij snapt mij!
Motormuis = Rob Geus?
Wel eens gehad dat ik een Royal Oak had geruild met iemand uit UK. Hij had (aantoonbaar) 90 pond betaald voor een over-night verzending. 23:00 uur: nog geen koerier. Ook geen briefje in de bus gehad. Belt om 23:30 de buurman aan: was een pakketje voor mij bij hem bezorgd en wilde het mij toch afgeven. Ongeveer 2 jaar ouder geworden in een half uur
Zal voor de rest wel eens nadenken. Heb wel eens wat meegemaakt zo in de jaren.
Weinig geks, maar wat een rare truc dat van o sorry ik heb een x bedrag minder bij me, mooi verhaal
Deze ooit eerder gepost maar hij blijft goud!