Vandaag zoveel tikken tegen mijn horloge gehad dat het wel vrijdag de 13de leek. Er bleek allemaal niets aan de hand, tot ik rats langs het keukenblad ging en er nu en toch wel erg storende “veeg” op het glas zit. De bezel is goddank gespaard gebleven. Ik heb hem maar even weggelegd voordat ik het straks nog aan diggelen laat vallen, zo’n dag is het wel.
Wat zouden jullie hiermee doen? Het zijn vrij oppervlakkige krasjes, maar wel een storende brede waaier naast elkaar. Zelf met een polijst-middel aan de slag, of toch maar even wegbrengen? Het is het originele glas, dus ze moeten er niet helemaal op los gaan dan.
Daar krijg je bijna alles mee weggepoetst. Laatst ook mijn Pro weer eens intiem laten zijn met mijn lockerdeur op het werk. Zag er niet uit. Volledig weg kunnen poetsen.
Had het een keer gelezen en heb geen polywatch. Gewoon op een theedoek en lekker draaien op de krasjes. Niet té lafjes natuurlijk. Heb meerdere plexi glazen weer als nieuw laten shinen waaronder zwaar gehavende casio’s van m’n zoontje
werkt inderdaad wel,maar je moet behoorlijk lang en best met wat druk poetsen.
Unipoets is weer het tegenovergestelde,dat is op basis van carborundumpoeder en een dotje zo groot als een speldenkop laat je hele plexi weers shinen.
Het werkt volgens mij alleen met ‘schurende’ tandpasta, over het algemeen de goedkopere witte. Het werkt niet met gelpasta, die meestal blauw of meerkleurig is. Dat gezegd hebbende; Polywatch of Displex werken veel prettiger.