Opruimen, indikken, upgraden?

Verrast me niet nee. Begrijp het ook wel. Overigens hebben ze beide een El Primero aan boord.

De Chronomaster is en blijft wel een bijzonder ding.

Begrijp me niet verkeerd, de Defy met z’n wortels in 1969, het hi-beat uurwerk en het coole patroon in de wijzerplaat is tof, maar het genre geïntegreerd is moeilijk voor me. Ik zie de Defy wel als het OG luxe stalen sporthorloge, eerlijk gezegd, dus ik vind het historisch weer geiniger dan een APRO.

Maar een core verzameling van vijf is niks voor je? Twee Zeniths, twee JLC’s, en dan nog één zwarte speedy?

1 like

Die Omegas gaan zeer zeker nergens heen. De Lazy Afternoon ben ik al kwijt. Geconfisqueerd door mijn ega.
De Max Bill is en blijft ontzettend leuk. Dat ontwerp, die cijfers, die 4….

Ik kan op het moment maar moeilijk wat weg doen.

1 like

Dat zou eigenlijk best goed zijn. En 5 misschien wel een mooi aantal. Maar de witte Speedy vind ik te tof. En de Zenith Elite eigenlijk ook. En de Junghans…Ik vind ze eigenlijk allemaal nog te leuk. Ook niet erg.

2 likes

Die NH laat echt een mooie indruk achter. Ik draag (nog) niets dat op een tank lijk, maar bij money no object zou deze het zomaar kunnen zijn. Ik vond deze Credors ook verrassend goed. Meestal doet Credor me niet veel, dit biedt kennelijk net de juiste balans. Geen idee van hoe de prijzen vergelijken, maar ik zou sneller naar een Voutilainen kijken dan deze Shapiro als men het die kant uit zoekt. Van Moritz Grossman (en trouwens anderen ook wel) zou ik wel willen weten waarom het zo duur moet, maar ik vind het ook mooi en toch best herkenbaar. Desondanks vermoei ik mij liever niet teveel met deze prijsklasse, ruim bekeken.

1 like

Niets meer wegdoen en de volgende zet wordt geen ALS, maar deze

4 likes

Zou best eens kunnen…(zwarte versie dan).

3 likes

Hij is zeker heel erg mooi, maar nu niet overdrijven he… wordt hopelijk toch een andere categorie.

1 like

Zie ik het goed dat het een Swiss only gmt pepsi is :drooling_face: die zou ik wel graag willen!!! Ik heb de sub swiss only al! Ruilen mish… :crazy_face:

1 like

Service dial. En vertrokken.

Moeilijke keuzes maar wel leuke, ik denk regelmatig aan indikken maar wil te veel niet wegdoen…dus het lukt me niet. Maar ja, jou ook niet blijkt :rofl:

Ben wel benieuwd hoe de Skyline gaat bevallen! Meer waar voor je geld dan bijvoorbeeld de IWC Ingenieur maar of dat de doorslag geeft?

Wil nog een keer de stap maken naar een JLC Polaris perpetual maar weet niet of ik blij wordt van zoveel geld in 1 horloge…

2 likes

Ik weet het….

Ik haat mezelf dat ik nu weer naar deze zit te kijken:

10 likes

Deze is wel heel lekker Tom :yum:

1 like

Heb je die niet al een paar keer gehad? Hij blijft wel mooi natuurlijk… :innocent:

2 likes

Guilty as charged. Wit en nachtblauw.

2 likes

Like voor het horloge, niet voor de zelfhaat. :sweat_smile:

1 like

Zenith omstrappen en het gevoel gaat wel over. Je kunt ze helaas niet allemaal sparen. Tenzij je Ferry heet natuurlijk.

5 likes