Opruimen, indikken, upgraden?

Hoeft ook niet.

Maar upgraden zou ik doen als ik jou was.

1 like

Dit leent zich wel voor een polletje toch? :beers:

• Ja
  • Nee
  • Iets anders, zie mijn reactie …
0 stemmers

Ik ga zelf voor ‘ja’. :wink:

Hoewel ik aan alleen de zwarte Speedy én de Reverso genoeg al zou hebben. Zonder de Lange. Ik vind de Reserso top! Een Speedy is altijd goed vind ik, zolang het een plexi uitvoering is … en dat is het zo te zien. Of vergis ik me. :thinking:

3 likes

Heel de boel buiten schoppen en enkel die lange.
Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn kast zou open doen en een van die andere zou dragen als die lange er ligt.

Als zou ik met je JLC gouden ronde dresser en die zenith ook blij zijn.

1 like

Zekers

Zonder Speedmaster heeft mijn horlogeleven geen zin.

5 likes

Maar twee keer de Pro lijkt mij dan wat veel van t goede. :grin:
Ik zou in jouw situatie dan eerder een Pro inruilen voor een nieuwe FOIS of nieuwe Flightmaster.

En die Lange erbij! :partying_face:

1 like

Doen! Goeie set. En die extra secondewijzer, Prachtige nutteloze complicatie. Dat soort dingen vind ik geweldig. Ik heb de prijzen niet vergeleken, maar een alternatief binnen lange, een moonphase? Laat Fate maar zeveren over 'geen nul bij de eerste 9 dagen… :grin:

11 likes

Doen en de duikers houden

1 like

Dittum. No brainer wat mij betreft.

1 like

Ik zou inderdaad precies doen wat je zegt

1 like

De Lange erbij. Ook al zijn je andere horloges ook erg mooi.

1 like

Doen! Droom-kwartet.

1 like

Ben zelf geen verzamelaar, twee is de max voor mij.
Die je nu hebt uitgelicht zijn stuk voor stuk prachtig

2 likes

Il zeg doen. Maar misschien wel een “don’t care” horloge voor het klussen/sporten/vakanties/insert activiteit waar je niet een van die vier wilt dragen.

Een G-Shock of zo, of anders die Seiko houden voor dat soort doeleinden.

2 likes

Die gouden JLC is echt zó mooi, eeuwig zonde om die weg te doen. De ultieme dresswatch wat mij betreft. Rest snap ik dat je die wel kan missen, zo’n lange is natuurlijk gewoon heel gaaf. :sunglasses:

6 likes

Die Speedy en Reverso zijn tof, die Lange ook dus doen! Ik weet niet hoeveel twee kleuren Speedmasters toevoegt voor je maar wat jij wilt. Ik zou de Seiko houden voor de vakanties/klusjes in huis, of iets soortgelijks kopen.

2 likes

Twee speed, JLC Reverso en die gouden JLC de rest verkoop je
en met dat geld doe je iets leuk :thinking:
Je hebt alles en er zijn nog andere dingen in de wereld die leuk zijn :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik zeg doen! Al is die JLC ook prachtig!

1 like

Bruut, dat doet pijn zoiets doe je niet :cry: :grin:

2 likes

Indikken? Van 9 naar 4 horloges? Waarom? Hoe doe je dat? Ik heb al serieuze problemen om terug van 40 naar 30 te gaan. :rofl:

3 likes

5 verkopen? :thinking:

5 likes