Volgens mij ben je er wel aan toe
Heeft dit horloge nou zowel een centrale seconde als een kleine seconde?
Volgens mij ben je er wel aan toe
Heeft dit horloge nou zowel een centrale seconde als een kleine seconde?
Absoluut doen, je hebt de mooiste er al uitgezicht. Eventueel kan er ook nog wel een van de twee speedmasters uit. De overlap is tenslotte groot.
Ik ben een groot voorstander van meer is minder.
Dit was voorspelbaar … zonde van die ZEP, die vond ik wel 100% bij je passen.
Nu, on topic, ik denk dat we een kleine 2j geleden daar eens over spraken toen ik de Zenith kocht. Ga je comfortabel zijn met €30k om de pols?
De keuzes om te blijven snap ik ook wel.
De Seiko zou ik nog houden, een beater is in elke collectie gewoon handig.
Kijk, jij let op!
Ik heb niet de juiste foto gepost. Die foto betreft een nogal begrotelijk exemplaar.
Deze is het:
Allemaal houden. Leg er gewoon een paar een tijdje weg en doe net of je er maar vier hebt.
Als dit jouw perfecte 4 is gewoon doen! Het is ook niet alsof je iets mega onvindbaars weg doet, deze specifieke GMT daar gelaten wellicht.
Persoonlijk zou ik de witte Speedy nog vervangen door iets als dit:
Die is wel serieus bijzonder inderdaad. Kunst, een mechanisch uurwerk dat zo dun is.
Precies. Zo’n kunstwerk kan je de komende decennia altijd dragen bij bijzondere gelegenheden (al past hij ook prima bij een t-shirt). Die verdient een plekje in de collectie wat mij betreft . Vult de rest ook uitstekend aan.
Persoonlijk vind ik 4 wat weinig maar ook ik ben al aan het uitdunnen geslagen.
Het is al vaker gezegd: BLRO in ieder geval houden… dan zou ik eerder 1 van de Speedmasters wippen Overigens ben ik zelf niet zo’n voorstander van dit soort topics omdat die niet echt helpen… zo veel leden zoveel verschillende adviezen
Hopenlijk heb je er wat aan
Als je het goed bekijkt, hoe minder je er hebt hoe meer je ervan geniet
Je bedoelt @Fate_Amenable_To_Change ?
Als je die bedoelt, heb je een punt. Die heeft daar een uitgesproken mening over.
De 2 speedies toch?!
Doh. Dat zou nu toch één van de argumenten pro Lange-plan geweest zijn. Zonder die quirk is het “maar” een piekfijne dresser die mij persoonlijk niet zo heel erg warm maakt.
Dan is die zwarte van @vierport gewoon mooier. Ruim. Sorry not sorry.
Klopt. Zo skeer dat ik er niet mee zou kunnen leven.
Ik zou goed zo’n horloge van Lange kunnen kopen op voorwaarde dat ze negen nullen op de primaire datumschijf drukken. Want wat Ferdie in de opera van Dresden bouwde zal mij vierkant aan de hol roesten, ik wil daar geen blanco veld zien. Al helemaal geen negen dagen lang.
Tot die tijd? MUT Moonphase for the win.
De Lange die @tompj echter laat zien? Perfectie. Niks meer aan doen.
Wat denken jullie?
Ja. En jezelf niet gek laten maken over Großdatum complicaties.
Overigens vind ik een Breguet 5157 nog steeds een mooi alternatief voor die Lange die je laat zien. Of mogelijkerwijs een Breguet 7147. Of je Grand Feu of Guilloché pakt is een smaakzaak, net als wit of rosé goud, maar de 7147 is ook erg tof.
Dit zou mijn keuze zijn:
Terug brengen naar drie kan ook. Dat, de Reverso en één zwarte Speedy is eigenlijk genoeg.
Ik denk dat 1 nul printen voldoende is, maar verder ben ik helemaal akkoord. Ook met de breguet. Email voor mij graag.
Zouden ze dat op bestelling niet willen doen, die nul?
maar ik zou de Reverso, één van je Speedmasters en die GMT Master houden
Wat denken jullie? Behoudens de Speedmasters en Reverso de boel verpatsen en voor die Lange gaan?
Ja doen. En dan weer langzaam maar gestaag uitbouwen naar 9 stuks
Ik denk dat 1 nul printen voldoende is,
Ah. Juist. Großdatum… 3 posities. Dank voor de correctie. Ik raak overkookt als ik aan die complicatie denk.
Minderen. Minder horloges (idealiter 4). Ben benieuwd hoe jullie dat zien.
Ik begrijp hem wel, maar wat zou je doen als je alles zou verkopen?
Waarschijnlijk direct de Speedmaster kopen.
Dus wat zou je doen als je alleen nog je Speedmaster behoudt?