Opzoek naar moderne horloges met vintage look

Hallo,

Ik ben opzoek naar moderne horloges met een vintage look. Ik vind zelf geen goede site of merk en ik hoop dat iemand hier suggesties heeft.

Als iemand een goede site (of merk) weet die dit soort horloges verkopen, hoor ik dit graag.

Ik voornamelijk opzoek naar horloges met een lederen band, zilverkleurige horlogekast, en witte/beige wijzerplaat. En een prijs tot ongeveer +/- € 200,- .

Ik ben overigens ook opzoek naar een Kienzle Mechanic III (of een horloge dat hier op lijkt.)
Als iemand hier meer over weet hoor ik het graag.

Bedankt voor de hulp

1 like

Ik heb hier overigens nog een foto van de Kienzle Mechanic III.

1 like

Seagull 1963?

3 likes

Undone. Staat er eentje in de verkoophoek.

Deze Oriënt Bambino dress Watch van @Jan staat hier te koop. Mooie klok! :relaxed:

https://www.horlogeforum.nl/t/te-koop-orient-bambino-automaat-fac00005w/113121:+1:

3 likes

Ik wilde net de Bambino gaan noemen die @Klokkengek al aangeeft. Niet te kloppen voor dat geld.

Dan zijn er nog Junkers quartz horloges, die zien er wat Bauhaus achtig uit voor 200 Euro. En tot slot… Hoe definieer je een Vintage look?

Als je op deze Seiko 5jes een bol glaasje gooit, zien ze er voor jou dan vintage uit?

Anders is er bij SeriousWatches in Friesland nog wel een FAC0000EW van Orient te koop:

Bauhaus Bambino. :slight_smile:

Die hebben dan wel weer de minder mooie wijzers zeker in vergelijking met die van @Jan :relieved:

2 likes

Die Dauphine wijzers zijn zó sexy ! :blush:

1 like

Zeker es naar het Dan Henry gamma kijken, voldoet aan al je eisen.

hello jean . L heb een heleboel vintage watches voor jou waaronder ook een kienzle, ik heb hameltons,marvin, heb ook nog wat, rados. laat me maar wat weten oke . marino