Oranje Sumo

Aan een oranje band, is het net niet… Jammer want de aansluiting is perfect.

Nee, ik denk dat je hier zwart moet proberen, dat zal beter gaan. Ik ben wel benieuwd of de blauwe band past bij een blauwe Sumo. Heeft iemand dat al geprobeerd?

Dick

Band is idd lichter dan de wijzerplaat, zo te zien. Da’s jammer. Zit qua kleur te dicht bij elkaar, maar is het dan toch weer duidelijk niet. Ik heb zelf een mini Sumo/Sea Urchin met een Pepsi bezel (dus deels donkerblauw) en een veel lichtere blauwe band. En dat vind ik persoonlijk wel weer leuk staan.

Heb hem op een MM300 band en draagt top. Ruimte tussen lugs en kast storen velen zich aan maar vind het juist wel iets hebben

1 like

Ik heb ook een Isofrane maar ik vind inderdaad de ruimte tussen kast en band niet mooi

Ik wel. Zal snel foto plaatsen.
Heb zwarte en blauwe sumo. En de blauwe crafter band.

2 likes

Ja, dat krijg je als je de dial en de band wil matchen
De kans dat je echt dezelfde kleur oranje /rood/blauw vind is erg klein, en hoe meer het net niet lijkt hoe minder het staat. Zwart is eigenlijk altijd goed imo

Draag mijn Sumo, na korte tijd de originele Z waveband en een tijd lang vele nato’s (die 'm ook erg goed staan), nu alleen nog maar op MM300 rubber. @Utrecht2, volgens mij heb ik dat idee destijds van jou geja… , eh, heb jij mij destijds geïnspireerd. :grinning:

Heb wel gezien dat 't uitmaakt welke band je eraan hangt en dat met de MM300-band de ‘gap’ erg meevalt. Misschien zit aan het uiteinde van deze band net wat meer materiaal (boven het gaatje t.b.v. de spring bar) , die de ruimte nog een beetje opvult. Vind het in ieder geval erg goed staan.

4 likes

Haha ik heb hem ook eerlijk gestolen…:wink:

1 like

Ik draag em uitsluitend op staal. Nato en rubber waren het voor mij niet.

1 like

Met de zon er op is het kleurverschil minder…draagt wel prettig trouwens.

1 like

Ik vind het wel een mooie combinatie. Soms geeft kleurverschil juist dat ene beetje extra :sunglasses:

Ik vind het ook kunnen, mooi zomers.

Dit moet hem dan zijn

2 likes

Ik vind het niet verkeerd hoor, die oranje- en blauwe band op de matching Sumo’s! Ze sluiten ook nog perfect aan ook, althans zo lijkt het.

Grt. Marco