Orient only (Deel 1)

Da’s een deftige, Karel! En van een goeie leverancier, Perfuwatch. daar heb ik ook al een paar horloges vandaan. Goeie prijs en snelle levering!

1 like

Zelfde merk en leverancier …

7 likes

Ja, een absolute aanrader. Ik zou er niet aan twijfelen om er opnieuw bij te gaan kopen in de toekomst. Goedkoopste prijs die ik voor die commuter gevonden heb binnen Europa en de (verzekerde) verzendingskosten waren daar dan ook nog eens bij inbegrepen. Zeer tevreden van. Heb er nog enkele van hen op mijn verlanglijstje staan, maar eerst toch even wat tijd tussen laten. Wil mijn vrouw niet meteen de gordijnen in jagen. :wink:

1 like

Ook een mooi horloge dit.

En als laatste de blauwe Bambino versie IV

12 likes

De band is goed, de sluiting iets minder, daar bestelde ik een andere voor

Groeten.

5 likes

19 likes

En deze ook via Perfuwatch gekocht:

10 likes

Ook ik heb mijn Orient maar weer eens tevoorschijn gehaald voor vandaag.

14 likes

Erg mooi. Ik zag daar onlangs ook de Defender 2 te koop staan op een NATO/Zulu strap. Het kriebelt om die ook aan te gaan schaffen, maar ik ga er wat tijd overheen laten gaan, want mijn vrouw begrijpt die liefde voor horloges (nog) niet en ik wil de vrede in huis wat bewaren.

2 likes

Mooie bezel insert! Mag ik vragen waar je deze vandaan hebt?

3 likes

Lekker man.

1 like

Dankjewel.
Safier, bezel en insert (“SKX007/SRPD Ceramic Bezel Insert: SMP style Blue/White Mk2”) komen van Namokimods.

4 likes

Gouwe ouwe.

17 likes

Bedankt voor je reactie!

Voor het eerst de originele RVS-band erop :slight_smile:

15 likes

16 likes

@Paul-V: kan jij mij prive contacten? Het lukt me niet om je te berichten:-). Erg noobish van me.

deze is zeker gaaf! Heeft deze ook een ander naam dan Orient 3 star?

1 like

Goede vraag. Ik heb me hier ook suf naar gezocht. Maar bij mij leverde uiteindelijk de zoekterm: “Orient king diver” eventueel aangevuld met “vintage” de meeste resultaten op.