Da’s een deftige, Karel! En van een goeie leverancier, Perfuwatch. daar heb ik ook al een paar horloges vandaan. Goeie prijs en snelle levering!
Ja, een absolute aanrader. Ik zou er niet aan twijfelen om er opnieuw bij te gaan kopen in de toekomst. Goedkoopste prijs die ik voor die commuter gevonden heb binnen Europa en de (verzekerde) verzendingskosten waren daar dan ook nog eens bij inbegrepen. Zeer tevreden van. Heb er nog enkele van hen op mijn verlanglijstje staan, maar eerst toch even wat tijd tussen laten. Wil mijn vrouw niet meteen de gordijnen in jagen.
Ook een mooi horloge dit.
De band is goed, de sluiting iets minder, daar bestelde ik een andere voor
Groeten.
Erg mooi. Ik zag daar onlangs ook de Defender 2 te koop staan op een NATO/Zulu strap. Het kriebelt om die ook aan te gaan schaffen, maar ik ga er wat tijd overheen laten gaan, want mijn vrouw begrijpt die liefde voor horloges (nog) niet en ik wil de vrede in huis wat bewaren.
Mooie bezel insert! Mag ik vragen waar je deze vandaan hebt?
Lekker man.
Dankjewel.
Safier, bezel en insert (“SKX007/SRPD Ceramic Bezel Insert: SMP style Blue/White Mk2”) komen van Namokimods.
Bedankt voor je reactie!
deze is zeker gaaf! Heeft deze ook een ander naam dan Orient 3 star?
Goede vraag. Ik heb me hier ook suf naar gezocht. Maar bij mij leverde uiteindelijk de zoekterm: “Orient king diver” eventueel aangevuld met “vintage” de meeste resultaten op.