Orient only (Deel 1)

Middagwissel naar de sporty SEV0J007GH

7 likes

Staat nog hoog op mijn wensenlijstje :blush:

1 like

In prijs verlaagd :innocent:

6 likes

Hier hetzelfde model met dezelfde kleur en ik kan je bevindingen alleen maar onderschrijven.

De bezel klikt wel mooi maar is wel iets te strak om echt prettig te zijn. Anderzijds is het voor die enkele keer dat die gebruikt niet echt een issue.

De kroon is eigenlijk wel irritant. En dat is niet een irritatie die over gaat. Maar de horloge wordt vaak genoeg gedragen dat opwinden of verstellen niet vaak hoeft, mede omdat de horloge vrij consistent +4 s/dag loopt.

De band heb ik opgelost door de strapcode bracelet te kopen. Het is een bedrag t.o.v. de aanschaf Kamasu maar het totaal is het mij meer dan waard.

Leuk dingetje: mijn kapper overweegt er nu ook serieus een nadat hij de mijne aan mijn pols zag.

1 like

Ik ben het helemaal eens met jouw bevindingen. Heb zelf de Maroon.
De band heb ik inmiddels ingewisseld voor een Miltat Jubilee. Kostte een paar centen maar wat mij betreft een flinke verbetering.

1 like

Mooi horloge :heart_eyes:

1 like

Thanks! Hij is te koop… :wink:

1 like

Ik zie het. Waarom wordt ie niet verkocht? Te duur?

1 like

Wellicht maar verkopen hier via het forum gaat sowieso erg traag de laatste maanden.

Bij serieuze belangstelling, stuur gewoon een PB

2 likes

Ik vind hem oprecht mooi maar het is niet waar mijn voorkeur op dit moment naar uitgaat. En kan niet maar alles kopen wat ik mooi vind :wink:
Maar ik vind het wel verbazingwekkend dat deze zo lang te koop staat.

1 like

Ha, nee dat herken ik. Zoals gezegd verkopen gaat traag maar uiteindelijk vind ie wel een nieuwe eigenaar. Hopelijk hier op het forum

1 like

Als Orient liefhebber vind ik hem prachtig maar gmt is niks voor mij.
Succes met de verkoop Jeroen.

Idem :slight_smile:

Mooi!!

5 likes

Crosspost, maar hij hoort hier ook

De kast heeft een hele mooie ‘gloed’ Niet echt verguld, maar ook zeker niet staal-kleurig.

Wijzerplaat is heel interessant, ook niet echt goud, maar wel wat ‘gouds’. En heel divers onder verschillende hoeken.

Mooie, goede kwaliteit band (maar véél te lang). Saffier, schroefkroon en 200m. Ik word altijd blij van Orient. :slightly_smiling_face:

13 likes

Al mijn Mako’s (eerste generatie) hebben ook een verzonken lume pip. Dat zal dan bij een latere generatie zijn geweest.

1 like

Wow wat een coole Orient.
Zie je zelden.

1 like

Misschien heb ik het een beetje sterk verwoord, maar ik bedoel dit:

OrientMako-1~2

V.s dit:

4 likes

9 likes

Ik heb 'm nu een paar keer gebruikt en het lijkt wel beter/iets soepeler te worden.