Idem 
Crosspost, maar hij hoort hier ook
De kast heeft een hele mooie ‘gloed’ Niet echt verguld, maar ook zeker niet staal-kleurig.
Wijzerplaat is heel interessant, ook niet echt goud, maar wel wat ‘gouds’. En heel divers onder verschillende hoeken.
Mooie, goede kwaliteit band (maar véél te lang). Saffier, schroefkroon en 200m. Ik word altijd blij van Orient. 
Al mijn Mako’s (eerste generatie) hebben ook een verzonken lume pip. Dat zal dan bij een latere generatie zijn geweest.
Wow wat een coole Orient.
Zie je zelden.
Ik heb 'm nu een paar keer gebruikt en het lijkt wel beter/iets soepeler te worden.
Vraagje:
Heeft iemand een Orient Star Standard Date model WZ0041DV in zijn bezit hier op HF? Of weet iemand een persoon buiten het forum met dat horloge?
Een nadeel (naar mijn mening) van de Kamasu, maar ook de Ray en Mako is dat- in tegenstelling tot bij bijvoorbeeld de SKX007, niet de rand van de bezel maar de aluminium insert het ‘meest uitstekende’ deel van het horloge is.
Vs.
Met dit als resultaat na contact met een stenen muurtje 
Gelukkig is het een beater, heeft hij nu ‘karakter’ en valt het niet op als ik het horloge draag.
Het eerste krasje doet altijd het meeste pijn hè.
Het went ook niet, met elk nieuw horloge moet je er weer doorheen 
Modden!


















