Orient only (Deel 1)

Idem :slight_smile:

Mooi!!

5 likes

Crosspost, maar hij hoort hier ook

De kast heeft een hele mooie ‘gloed’ Niet echt verguld, maar ook zeker niet staal-kleurig.

Wijzerplaat is heel interessant, ook niet echt goud, maar wel wat ‘gouds’. En heel divers onder verschillende hoeken.

Mooie, goede kwaliteit band (maar véél te lang). Saffier, schroefkroon en 200m. Ik word altijd blij van Orient. :slightly_smiling_face:

13 likes

Al mijn Mako’s (eerste generatie) hebben ook een verzonken lume pip. Dat zal dan bij een latere generatie zijn geweest.

1 like

Wow wat een coole Orient.
Zie je zelden.

1 like

Misschien heb ik het een beetje sterk verwoord, maar ik bedoel dit:

OrientMako-1~2

V.s dit:

4 likes

9 likes

Ik heb 'm nu een paar keer gebruikt en het lijkt wel beter/iets soepeler te worden.

12 likes

De groetjes van zijn rode broertje. :+1:


En blauwe JDM neefje :rofl:

14 likes

Gecheckt en bevestigd, de sunburst doet het :joy:

13 likes

Dit werkpaard mag weer om de pols tijdens een paar uur bedienen op het terras :muscle:

10 likes

10 likes

14 likes

12 likes

Vraagje:

Heeft iemand een Orient Star Standard Date model WZ0041DV in zijn bezit hier op HF? Of weet iemand een persoon buiten het forum met dat horloge?

1 like

Een nadeel (naar mijn mening) van de Kamasu, maar ook de Ray en Mako is dat- in tegenstelling tot bij bijvoorbeeld de SKX007, niet de rand van de bezel maar de aluminium insert het ‘meest uitstekende’ deel van het horloge is.

Vs.

Met dit als resultaat na contact met een stenen muurtje :slightly_frowning_face:

Gelukkig is het een beater, heeft hij nu ‘karakter’ en valt het niet op als ik het horloge draag.

10 likes

Het eerste krasje doet altijd het meeste pijn hè.

2 likes

Het went ook niet, met elk nieuw horloge moet je er weer doorheen :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Modden!

2 likes