Orient only (Deel 1)

12 likes

De groetjes van zijn rode broertje. :+1:

En blauwe JDM neefje :rofl:

14 likes

Gecheckt en bevestigd, de sunburst doet het :joy:

13 likes

Dit werkpaard mag weer om de pols tijdens een paar uur bedienen op het terras :muscle:

10 likes

10 likes

14 likes

12 likes

Vraagje:

Heeft iemand een Orient Star Standard Date model WZ0041DV in zijn bezit hier op HF? Of weet iemand een persoon buiten het forum met dat horloge?

1 like

Een nadeel (naar mijn mening) van de Kamasu, maar ook de Ray en Mako is dat- in tegenstelling tot bij bijvoorbeeld de SKX007, niet de rand van de bezel maar de aluminium insert het ‘meest uitstekende’ deel van het horloge is.

Vs.

Met dit als resultaat na contact met een stenen muurtje :slightly_frowning_face:

Gelukkig is het een beater, heeft hij nu ‘karakter’ en valt het niet op als ik het horloge draag.

10 likes

Het eerste krasje doet altijd het meeste pijn hè.

2 likes

Het went ook niet, met elk nieuw horloge moet je er weer doorheen :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Modden!

2 likes

Je bent dan al snel een andere bezel nodig idd.
Inserts voor de originele bezels ben ik nog niet tegen gekomen.
Bezels ook niet trouwens, alleen van Long Island watches kwam ik iets tegen⬇️ gelukkig passen daar SKX inserts in, dus genoeg keuze.
https://m.youtube.com/watch?v=kGYRbnt-JJU

2 likes

En die kleur blijft zó lastig te vatten op beeld 🤷
Maar mooi zijn ze wel.

8 likes

11 likes

Strak, welk model is dit?

1 like

Een Orient Ray2 met een coin edge bezel en insert van Seikomods.

1 like

Ik ben niet zo’n fan van mods en houd het lekker origineel. Er zullen vast nog deukjes of krasjes bijkomen :slightly_smiling_face:

Ik kwam dit plaatje online tegen. Als hij er zo uit ziet ga ik eens nadenken over een nieuwe bezel :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb nog even te gaan:

13 likes

Ik zou een Kamasu ook niet snel modden.
Mijn twee Ray’s was ik een beetje op uitgekeken dus was de keuze, verkopen of iets mee doen.
Mijn blauwe Ray krijgt binnenkort een make over😉

1 like

Just arrived. My second Star.

14 likes