Je bent dan al snel een andere bezel nodig idd.
Inserts voor de originele bezels ben ik nog niet tegen gekomen.
Bezels ook niet trouwens, alleen van Long Island watches kwam ik iets tegen⬇️ gelukkig passen daar SKX inserts in, dus genoeg keuze.
https://m.youtube.com/watch?v=kGYRbnt-JJU
Strak, welk model is dit?
Een Orient Ray2 met een coin edge bezel en insert van Seikomods.
Ik ben niet zo’n fan van mods en houd het lekker origineel. Er zullen vast nog deukjes of krasjes bijkomen 
Ik kwam dit plaatje online tegen. Als hij er zo uit ziet ga ik eens nadenken over een nieuwe bezel 
Ik heb nog even te gaan:
Ik zou een Kamasu ook niet snel modden.
Mijn twee Ray’s was ik een beetje op uitgekeken dus was de keuze, verkopen of iets mee doen.
Mijn blauwe Ray krijgt binnenkort een make over😉
gewoon een prachtig exemplaar 
die Orient stars mogen er wezen 
geniet ervan 
Thanks. 
Ben benieuwd!.
Stel dat iemand de hoofdprijs biedt, zou je dan ooit een verkoop overwegen?
Zeg nooit nooit, maar ik zou er achteraf ongetwijfeld gruwelijke spijt van krijgen.
Ook ben ik niet zo ‘verkoperig’ en al helemaal geen flipperaar. Je zal van mij geen enkele advertentie op HF kunnen vinden. Ik heb in al die tijd dat ik horloges verzamel slechts één horloge doorverkocht, aan een kennis hier in de buurt. Een goudkleurige Vostok, waar ik he-le-maal niks mee had. Het ding was mij veel te bling bling.
Dankzij mijn afwijkende, ziekelijke gedrag zit ik nu met heel veel horloges opgescheept. 
Gaaf zeg, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Lekker van genieten en nooit verkopen dan 
Zeer geslaagde mod moet ik zeggen.
Toppie. 
Thanks 










