Orient only (Deel 1)

Je bent dan al snel een andere bezel nodig idd.
Inserts voor de originele bezels ben ik nog niet tegen gekomen.
Bezels ook niet trouwens, alleen van Long Island watches kwam ik iets tegen⬇️ gelukkig passen daar SKX inserts in, dus genoeg keuze.
https://m.youtube.com/watch?v=kGYRbnt-JJU

2 likes

En die kleur blijft zó lastig te vatten op beeld 🤷
Maar mooi zijn ze wel.

8 likes

11 likes

Strak, welk model is dit?

1 like

Een Orient Ray2 met een coin edge bezel en insert van Seikomods.

1 like

Ik ben niet zo’n fan van mods en houd het lekker origineel. Er zullen vast nog deukjes of krasjes bijkomen :slightly_smiling_face:

Ik kwam dit plaatje online tegen. Als hij er zo uit ziet ga ik eens nadenken over een nieuwe bezel :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb nog even te gaan:

13 likes

Ik zou een Kamasu ook niet snel modden.
Mijn twee Ray’s was ik een beetje op uitgekeken dus was de keuze, verkopen of iets mee doen.
Mijn blauwe Ray krijgt binnenkort een make over😉

1 like


Just arrived. My second Star.

14 likes

gewoon een prachtig exemplaar :ok_hand:
die Orient stars mogen er wezen :star_struck:
geniet ervan :grinning:

Thanks. :+1:

1 like

Ben benieuwd!.

1 like

11 likes

Mijn enige nog overgebleven Orient en deze gaat niet weg

12 likes

Stel dat iemand de hoofdprijs biedt, zou je dan ooit een verkoop overwegen?

1 like

Zeg nooit nooit, maar ik zou er achteraf ongetwijfeld gruwelijke spijt van krijgen.

Ook ben ik niet zo ‘verkoperig’ en al helemaal geen flipperaar. Je zal van mij geen enkele advertentie op HF kunnen vinden. Ik heb in al die tijd dat ik horloges verzamel slechts één horloge doorverkocht, aan een kennis hier in de buurt. Een goudkleurige Vostok, waar ik he-le-maal niks mee had. Het ding was mij veel te bling bling.

Dankzij mijn afwijkende, ziekelijke gedrag zit ik nu met heel veel horloges opgescheept. :thinking:

2 likes

Gaaf zeg, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

1 like

Lekker van genieten en nooit verkopen dan :blush:

Klaar :wink:


11 likes

Zeer geslaagde mod moet ik zeggen.
Toppie. :+1:

1 like

Thanks :ok_hand: