Mooi resultaat!!
Gaaf
Een mooi horloge, dat verdiend gedragen te worden.
Naar het blauwe deel ermee 
Dat is al lang geleden gebeurd 

Top!
Super 
Mako USA toch ?
Mocht je die ooit van de pols willen doen…
Ja…
Als…dan laat ik het je weten 

Niet omdat hij niet mooi is maar ik heb gewoon te veel horloges.
Daarom staat deze in het blauwe gedeelte.
Deze heb ik ook, maar bij mij is de blauwe bezel lichter geworden door de zon.
Opmerkelijk goed en prettig horloge. (had em gekocht, omdat ik nog nooit een Orient had gehad)
Vandaag werd ik aardig in de war gebracht. Ik zette mijn Orient vanmorgen gelijk op time.is en ging op pad. Eenmaal terug kijk ik op een radiogestuurd klokje en zie dat de Orient ruim een half uur achter loopt.
OK, misschien was één slingertje vanmorgen niet genoeg geweest om 'm aan de praat te krijgen en te houden, maar na 2 uur wandelen met de honden kan dat geen probleem meer zijn. Gedachtenloos zet ik 'm weer gelijk aan de hand van hetzelfde radiogestuurde klokje.
Niet lang daarna lopen Orient en klokje weer uit de pas. Ik laad time.is en controleer de tijd. Conclusie: het radiogestuurde klokje is in de war. Een nieuwe batterij, resetten en even buiten in de vrije ruimte neerzetten leveren ook niets op: het ding ontvangt het langegolfsignaal niet meer. Klokje is overleden.
De Orient bleek betrouwbaarder dan een stukje elektronica. Waarvan akte.
Mooi vastgelegd 
Schitterend horloge!









