Orient only (Deel 1)

Dankjewel!!!

Sporty President

10 likes

10 likes

11 likes

NA ORIENT FAA02006M9 Ray Raven II met oranje dial, F6922, 42mm





19 likes

11 likes

Heerlijke verschijning hoor deze.

1 like

Haha. Ik ‘schrik’ elke keer als ik op het horloge kijk. Dat oranje is wel heel erg oranje…

1 like

:rofl::rofl::rofl:hij is lekker oranje idd. Daar heb je een hoop mooie gelegenheden voor om het horloge te dragen.

1 like

Gaaf, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

1 like

Met je UV lamp aan het spelen? :sweat_smile:

1 like

Zo lijkt het hè.
In een magazijn genomen met het licht uit maar wel van die blauwe “vliegenlampen” aan het plafond.:wink:

1 like

Deze blijft voorlopig even om de pols.

17 likes

Heel mooi :ok_hand:

1 like

Het was best wel veel geld voor een horloge wat je nog met de hand op moet winden, maar ach, soms moet je eens even gek doen.

3 likes

Ach dat denk ik ook als ik een Omega Speedmaster zie (die ik overigens in de klassieke uitvoering heel mooi vind). Dus alles is relatief :slightly_smiling_face:

1 like

Wow, wat mooi. Is het een NA?

1 like

Schitterend!!!

1 like

Nee, ik heb deze limited edition besteld op het moment dat ik lucht kreeg van deze uitgave. Wat mij naast het uiterlijk extra aantrok is dat het geen automaat is Er zijn bar weinig Orients in omloop met caliber 48N40.

(foto van internet, bron WUS)

Er bestaat ook een gouden versie van, maar die waren allemaal al gereserveerd voordat ik met mijn ogen kon knipperen.

14 likes

Wat gaaf zeg! Ik heb de ‘gewone’ (automaat) gehad, maar dit is wel even een stukje bijzonderder.

Hoe verhoudt dit uurwerk zich tot de 40N52 automaat? Hebben ze puur de rotor eraf gesloopt, of nog iets bijzonders mee gedaan? :nerd_face:

6 likes