Dankjewel!!!
Heerlijke verschijning hoor deze.
Haha. Ik ‘schrik’ elke keer als ik op het horloge kijk. Dat oranje is wel heel erg oranje…


hij is lekker oranje idd. Daar heb je een hoop mooie gelegenheden voor om het horloge te dragen.
Gaaf, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Met je UV lamp aan het spelen? 
Zo lijkt het hè.
In een magazijn genomen met het licht uit maar wel van die blauwe “vliegenlampen” aan het plafond.
Heel mooi 
Het was best wel veel geld voor een horloge wat je nog met de hand op moet winden, maar ach, soms moet je eens even gek doen.
Ach dat denk ik ook als ik een Omega Speedmaster zie (die ik overigens in de klassieke uitvoering heel mooi vind). Dus alles is relatief 
Wow, wat mooi. Is het een NA?
Schitterend!!!
Nee, ik heb deze limited edition besteld op het moment dat ik lucht kreeg van deze uitgave. Wat mij naast het uiterlijk extra aantrok is dat het geen automaat is Er zijn bar weinig Orients in omloop met caliber 48N40.
(foto van internet, bron WUS)
Er bestaat ook een gouden versie van, maar die waren allemaal al gereserveerd voordat ik met mijn ogen kon knipperen.














