Orient only

Ik vermoed dat je de 3 opvolgers (bijv. WZ0051DV, WZ0061DV en WZ0071DV) bedoeld. Deze serie was een stuk duurder met een nog betere ontspiegeling en een andere kastvorm.

De voorgaande serie (WZ0011DV, WZ0021DV, WZ0031DV en WZ0041DV) waarvan de mijne (WZ0021DV) behoort, was lager in prijs. Zover ik mij kan herinneren, lagen de prijzen tussen €250 en €350 afhankelijk van de kleur plaat.

Oh, nou dan valt het Sarb killen wel mee. Een Sarbje kon je ook voor rond de 300 oppikken

1 like

Orient Bambino vandaag

10 likes

Supergaaf horloge!!!

1 like

Vandaag mijn Orient op een suede grijze band.

Vind het zelf erg mooi.

Alleen even kijken hoe de kwaliteit van de band zich houdt.

14 likes

Klopt helemaal. Anders was de Orient Star allang populairder dan de SARB. Voor mij is het in ieder geval een SARB-killer (van toen). Ook al is de WR slechts 5 bar.

1 like

Misschien is de Kamasu niet zo exotisch als een hoop andere (mooie) Orients hier, het is wel mijn gateway voor het merk en eerste diver :heart_eyes:

17 likes

Hier op het forum een mooie Strapcode Jubilee overgenomen, wat een fijne band is dat.

7 likes

Paar plaatjes geschoten

18 likes

Damn, welke ref is dit?

2 likes

Prachtige combinatie!

1 like

Dezelfde als hier wordt genoemd :wink:

Met andere woorden, de WZ0021DV.

1 like

WZ0021DV is met witte/ ecru dial en only day.

Nog even mijn Kano showen. Ik vind het echt een mooi ding :blush:

En vandaag door met de Ray II :nerd_face:

18 likes

De Kano, die zie je veel te weinig hier! Mooi!
Hoe vergelijkt hij zich met de Ray? Draagt (veel) groter zeker? En is de dial ook zo mooi?

Inderdaad de Orient Star Standard Date WZ0021DV :innocent:

2 likes

Vandaag weer eens om mijn Orient Star Standard Date WZ0021DV. Wat een geweldig :star_struck: horloge is dit:

Voor mij een echte SARB-killer. Had ik dat niet eerder verteld?! :grin:

16 likes

10 likes

Mooi hoor! Ik heb de zwarte variant gehad en weer verkocht, toch een beetje spijt van… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nu ik de witte heb en er zo van onder de indruk ben, ben ik nu ook wel benieuwd hoe de zwarte is. Dat horloge heeft een licht sunbursteffect dat mij ook wel aanspreekt.