Orient only

Erg mooie combinatie :ok_hand:t4:

1 like

Cool!! :+1:t2:
Gaaf dat het is gelukt, ziet er geweldig uit. Ook wijzers gevonden zie ik. :+1:t2:
Veel plezier ervan, zullen veel mensen jaloers op zijn

4 likes

Was toch een spannend karweitje,maar het is zeer goed gelukt gelukkig.
Wijzers passen perfect, bedankt daarvoor nog :+1:t4:

1 like

Best wel, Orient is een mooi merk en dit fluted model een “guilty pleasure”

2 likes

beetje spelen met de smartphone :laughing:

15 likes

Mooie foto’s Ludo!!!

Mooi horloge trouwens!!:joy:

1 like

Heel mooi Ludo. Fraai toch hoe die wijzerplaten van Orient leven. Sunburst/kleurenspel echt geweldig. En dan vertelt de foto altijd het halve verhaal.

1 like

Orient King Diver vandaag binnen gekomen.
Ook hier prachtige steeds veranderende wijzerplaat.

Horloge is ‘groener’ dan de groene Kamasu (mako III). Ook een stukje groter en het hele horloge/band voelt (nog) meer solide.

10 likes

13 likes

16 likes

Pfffff wat een gaaf horloge zeg’

1 like

Dank je, het is toch de minst populaire variant op basis van de foto’s die ik voorbij zie komen.

Ik ben die om een of andere reden nooit tegengekomen. Ik heb wel wat met bi-tone.

1 like

Er is ook een limited blauw/gouden variant, geloof niet dat ik die hier op het forum al gezien heb.

2 likes

Ik meen dat ik daarom ooit voor een Seiko 5 Sports ben gegaan, omdat Orient zoiets (nog) niet had. Ook niet verkeerd hoor.

5 likes

Nog maar een plaatje van deze knapperd, de OSD.

13 likes

OrientPoseidon1

8 likes

13 likes


De Kamasu is alweer enkele dagen binnen en om de pols. Hij zit zeer comfortabel en de afwerking op dit prijsniveau blijft mij verassen :blush:

De afwijking is bij mij + 5 seconden per dag. Bezel had wat soepeler mogen draaien, maar misschien moet ik er gewoon eerst even een paar slingers aan geven.

12 likes

De boom staat weer :muscle:

12 likes