Ik ben nieuw hier en heb direct een vraag: wat vinden jullie van het merk Orient Star? Ik verzamel al lang vintage horloges (heb nu een Cyma, Zenith, BWC en twee seikos) maar ik denk erover om een nieuwe aan te kopen en mijn oog viel op een Orient Star.
Heb er zelf 2 gehad, als ik niet zou krimpen met mijn collectie zou ik die van mij ook niet wegdoen.
Goed kaliber, tot in de puntjes afgewerkt en vaak originele designs
bedankt! Ken je ook een goede site/ winkel toevallig die ze verkopen?
//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netN//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net
Seriouswatches inderdaad
Zeer betrouwbare service ook
Thanks !!!
Het merk is gewoon Orient, de Orient Star is meer gewoon een model range. Zo ver de wijsneus uithangen.
Maar het zijn mooie horloges, veel value for money. Nu de Seiko prijzen veel gestegen zijn zijn ze alleen maar interessanter geworden in dat segment. Ik hoop wel dat je fan bent van een power reserve complicatie?
Haha misschien een controversiële mening maar ik ben fan van zon power reserve.
Dit is de ‘instapper’. Voor zo’n €250 om je pols. Serieus veel waar voor je geld. Naar mijn mening een betere kwaliteit/afwerking dan de Zwitserse opties onderaan de ladder (Tissot, Certina e.d.).
Prachtig
Niet helemaal, ook een hoger kwaliteitsniveau, tussen Orient en Orient Royal in.
Het merk blijft Orient. Jouw Mercedes E klasse is toch ook gewoon een bepaald model Mercedes maar blijft qua merk een Mercedes. En qua model tussen de C en S in?
Ik vraag me serieus af of Roy Orient nog wel gemaakt wordt, je ziet ze nergens meer.
Zou zomaar kunnen, wellicht enkel nog voor Japanse markt?
Uitstekende kwaliteit hoor zo’n Oriënt Star, mooie sunburst, helemaal in- house gemaakt, prima stalen band, opgelegde indexen, saffier en ga zo maar door.
Deze is eventueel te koop. Bij interesse ontvang ik graag een persoonlijk bericht
Prachtig, hoeveel zou je er voor willen?
Orient Star: een goed merk? Nee, prima merk
Het is wel hetzelfde merk maar onder ander label. Als je het met Mercedes gaat vergelijken kun je het zien als gewone Mercedes. Of Mercedes AMG of Mercedes Maybach. Allemaal Mercedes, ook nog gewoon hetzelfde model maar andere toeters en bellen.