Origineel of fake?

Hi allen, ik kwam deze panerai tegen. Iemand enig idee of deze origineel is?

Waar ben je hem tegengekomen? Ken je de verkoper? Wat is de vraagprijs? Alleen maar vragen …

Oh kan je ook foto’s plaatsen die niet met een aardappel zijn gemaakt?

10 likes

Staat online te koop, ken de verkoper niet, vraagprijs is 1300. Kennelijk zit alles erbij. En nee helaas alleen foto’s die met een aardappel zijn gemaakt…

2 likes

Vraagprijs 1300 vul de rest zelf in…

5 likes

Ik kan moeilijk zeggen dat hij er slecht uit ziet, want dat doet zowel een echte als er neppe Panerai.

21 likes

Fake horloge of advertentie.

Als het te goed is om waar te zijn…

Ja de prijs triggerde de vraag ook met name… Maar niet zoveel ervaring met Panerai. Dan laat ik het gaan, thanks allen

Als je geen logisch antwoord kan geven op de vraag waarom iemand zomaar 1 tot 2 K weggeeft, 100 % fake.

3 likes

Nee precies, maar hij zegt dat alles er bij zit, en hij is 9 jaar oud dus dacht misschien dat dat de lage prijs verklaart? Zoals ik al zei, heb niet zoveel ervaring met Panerai

Als ik het goed bekijk: fake

Gevoelsmatig lijkt hij mij niet echt. Komt onhoogwaardig over.

Tja…

4 likes

Vraag maar eens naar een foto van een specifieke wijzerstand en datum. Kan deze ‘verkoper’ waarschijnlijk niet geven.

2 likes

Zo boos.

Fake.

Probleem met Panerai is zeker dat de oudere modellen heel makkelijk te faken waren. Standaard uurwerk, standaard kastje… matige afwerking.

3 likes

Zeg dat je er 1500,- van maakt als jullie samen hem laten controleren bij een AD…

2 likes

Ik denk dat ik niet eens ga reageren haha.

nee daar zitten ze op te wachten… dan wel tegen betaling hoop ik?

2 likes

Beejte panerai begint zo rond de 3.5-4k…

1 like

@Mipnick: Trollen mag niet op dit forum…volgens mij heb je nog nooit een echte Panerai in je handen gehad :joy:

Ik zeg fake, de prijs is veel te laag voor een echte en de foto is niet erg vertrouwenswaardig…

Ik heb echt krankzinnig goede deals gemaakt uit too good to be true advertenties. Maar ik probeer wel altijd echt even met de verkoper te praten, dat maakt vaak wel het verschil Ik heb zelfs ooit succesvol een horloge gekocht met betaling via Western Union…

3 likes