Originele SKX007?

Ik vind het maar ‘rare’ grijs…
Hoort wit te zijn idd

Ik zou een prijsvoorstel van 12,50 doen…

2 likes

JA! Nu zie ik het ook! :joy:

1 like

Gelukkig maar, scheelt je weer een bezoekje aan Hans Anders :sweat_smile:

2 likes

Had eigenlijk ook wel verwacht dat @koekoek de fake wijzerplaat direct zou zijn opgevallen eigenlijk :grin:

1 like

Om het helemaal mooi te maken.
Er zit een origineel boekje bij voor 4R36 uurwerk :sweat_smile:

Origineel zit er natuurlijk een 7s26 uurwerk in een SKX007

4 likes

Haha, wat een allegaartje

1 like

Handeltje hoor, je kunt deze samenraapsels voor minder dan € 100 kopen op eBay, vaak uit de Filipijnen. Als je ze dan voor € 250 kunt verkopen is dat wel leuk verdienen.

1 like

Er zijn mensen die er een handeltje van maken op marktplaats. Het gekke is, het verkoopt ook nog! Heel jammer om te zien, en vaak ook niet full disclosure geven over wat ze verkopen.

Ik hou me niet zo bezig met niet originele SKXen. De andere zaken waren al genoeg voor mij om niet verder te kijken.

1 like

Ok, ik was wel anders gewend van de Seiko politie en Aftermarket Seiko Wijzerplaten. :sweat_smile:

Er zijn ook genoeg mensen die het na aankoop niet eens door hebben en denken al tijden in bezit te zijn geweest van een originele…

Dat wordt vaak als argument aangevoerd, kijk maar naar mijn ervaring mensen zijn er blij mee. “Ignorance is bliss”. Dat maakt het niet minder misleiding of oplichting.

In ieder geval weer een miskoop minder voor @pvries86 en de rest die dit gelezen en bekeken hebben :sunglasses:

Zou de verkoper het door hebben? Prijs is naar €150,- gegaan :joy:

1 like

Bedankt allen voor de reacties. Ik had al m’n twijfels, maar jullie zien dingen die ik niet eens in de gaten had! Heb in ieder geval van jullie reacties geleerd en ga hier ver van wegblijven :laughing:.

Heb de verkoper een bericht gestuurd (met link naar dit topic) en marktplaats ingelicht. Ik zie dat de advertentie inmiddels verwijderd is.

4 likes

Kijk even in het blauwe gedeelte hier. Mooier, goedkoper, origineel en goed lopend volgens mij.
Gewoon een tip. Ik heb niks te maken met de advertentie

2 likes

Helaas te laat :frowning_face:

Ik had nog een reactie van de verkoper ontvangen. Hij gaf aan het horloge zelf ook via marktplaats gekocht te hebben en was zich er niet van bewust dat het geen originele was. Naar aanleiding van mijn link naar dit topic heeft hij daarom de advertentie verwijderd.
@koekoek In de communicatie kwam de verkoper oprecht over, dus laten we hopen dat het inderdaad een eerlijke fout was, en het horloge niet volgende week met een nieuw account alsnog online staat :rofl:

2 likes

@pvries86 er staat nu een SKX009 in het blauwe gedeelte, misschien is dat iets voor jou?

Dat zijn inderdaad de mensen die SKXen kopen van die handelaartjes die niet eerlijk zijn in hun omschrijvingen. Die zijn er vervolgens de dupe van helaas.