Orion Day Date

Beste HF Leden,

Al een tijdje ben ik opzoek naar een Oriënt President Day Date met de streepjes ipv de numerals. Wat ik kan vinden is enorm aan de prijs zoals jullie weten.
Gezien een Rolex een beetje uit mijn prijs categorie is ben ik nog zoekend.

Zojuist krijg ik de kans het volgende horloge over te nemen voor een vraagprijs van €65. Het zou om een Orion gaan uit +/- 1985. Denken jullie dat dit een reële prijs is? Het merk ken ik verder niet en het model ook niet. Toch vind ik hem er mooi uit zien. Recent voorzien van een nieuwe batterij. Kunnen jullie mij wat meer over dit horloge / merk vertellen? Of zeggen jullie, laat vooral staan.

Mooie hommage voorzien van een Ronda uurwerk. Niks mis mee lijkt me en de leeftijd klopt ook wel denk ik

Heb ook contact gehad met de verkoper. Toen bedacht ik me: ho stop met kopen.

Leuk horloge in ieder geval. Prijs vind ik niet verkeerd. Kan denk ik zelf nog wat van af. Ik zeg doen.

Ik vind de quartz op de wijzerplaat niet mooi staan, voor de rest ziet hij er netjes uit en de prijs lijkt mij niet verkeerd.

1 like

Voor 65 euro is het toch niet het einde van de wereld?

Bedankt voor de toelichting. Vanavond ga ik hem ophalen.

Eens kijken of het bevalt. Misschien dan uiteindelijk toch een Oriënt President of Bulova Super Seville op de kop tikken.

Het verbaasd me wel dat er zo weinig te vinden is over Orion. Ik ben benieuwd!

Uittreksel Mikrolisk over “Orion”:


:slightly_smiling_face:

Er is juist heel veel te vinden over Orion, alleen niet zoveel over Orion watches… :sweat_smile:
Veel succes vanavond en we wachten op de NA :+1:t2:

1 like

Bij deze :wink:

1 like