Na veel het forum doorgelezen te hebben en reviews bekeken te hebben durf ik mijn eerste post te plaatsen.
Ik ben op zoek naar een mooi horloge van rond de €2000 euro. Nu zag ik twee horloges die mij erg bekoren. Dit zijn de Longines hydroconquest of de Oris aquis date (ik vond van beide de blauwe versie met stalen band wel het mooist. Welke zouden jullie mij aanraden?
Ik ben bevoordeeld, want ik heb een Aquis. Al 5 jaar en in de tussentijd is er vanalles (o.a. Grand Seiko, Junghans) gekomen en weer gegaan maar de Aquis meneer die blijft.
Ik had het wel geweten, en voor die Longines gegaan.
Buiten dat, is het uurwerk van de Longines al bewezen betrouwbaar en enkel beter geworden met nieuwe ontwikkelingen.
Het ontwerp van de nieuwe met keramische bezel is aardig tijdloos, en de gebruikte materialen en afwerking zijn ongekend voor het geld.
Helemaal als je hem weet te kopen voor ongeveer 1000,-
Vooruit, traditioneel een beetje oprekken dat budget Maar tweedehands moet rond de 2.000 wel lukken lijkt me hoor.
Maar goed, dan kan je ze misschien wel beide halen voor 2.000 wanneer je tweedehands gaat. Keuzes…