Of je legt een klein beetje bij en doet het meteen goed; ga voor een Rolex
En ja hoor, daar is het beste advies voor elk aankooptopic.
Longines Hydroconquest. Staat een op mp voor 950 euro.
Ff opletten welk caliber en na 1 januari 2021 zit er 5 jaar garantie op longines.
Helaas wil hij de afbeelding niet laden maar dit lijkt mij een zeer goede kanshebber
Dit is ook wel weer een fijne hoor!
Precies ja. Vind de beide modellen erg mooi (en waarschijnlijk gaan ze allebei ook wel komen mettertijd).
Neem de versie met keramische bezel
Dit is het oude model met alu bezel, is nog steeds te koop maar kijk maar es naar de dial dan is drukker dan van het nieuwere model, die is zowiezo superieur.
Beide modellen schrijven af als een malle, geen probleem als je het horloge niet gaat verkopen. Maar ideaal om voor een leuke prijs op te pikken tweedehands.
Persoonlijk zou ik voor de Longines gaan de Oris is net een hockeypuck.
Zie het ja. En inderdaad vind ik de keramische versie een stuk mooier
Echt niet om lullig te doen maar als je denkt dat ze allebei komen, besteed het totale aan 1 duiker. Omega seamaster diver 300. Dat is gewoon de mooiste en beste op all3 fronten. Imo…
Mooi
absoluut een plaatje
Absoluut de HydroConquest! Heb twee Aquis’ gehad en heb inmiddels 9 maanden de blauwe 41mm HydroConquest en ben er uitermate content mee.
Qua afwerking zijn beide modellen van gelijk niveau. De stalen band van de HC is wat grover en vooral de dubbele sluiting moet je ding zijn. Ik stoor me er 0 aan. Nadeel van de HC, vooral in vergelijking met de Aquis, zijn de wat grotere lugs. Een 41mm HC draagt groter dan een 41,5mm Aquis, zelfs een 43,5mm Aquis (op mijn pols dan)
Looks is een kwestie van smaak. Ondanks dat de Aquis een plaatje is om te zien, vind ik hem in vergelijking met de HC eigenlijk maar tammetjes en snel saai worden. De HC heeft zoveel meer appearance. (maar is nogmaals kwestie van smaak)
Als het uurwerk een belangrijke factor voor jou is, dan is de HC gewoon de betere keuze. In vergelijking met de SW200-1 van Oris (ook een prima uurwerk hoor) is de L888 van Longines veel fijner, nauwkeuriger en de kroonwerking veel soepeler. Gangsreserve 72 uur bij de HC, 38 bij de Oris.
Succes met je keuze!
Ps. Ga voor de Longines
De Longines all the way, grotere gangreserve en verfijnder uurwerk!
Ook de looks, erg persoonlijk, hebben mijn voorkeur.