Oris Aquis Date - Uitverkoop bij AD

Morgen ga ik de Oris passen, ben benieuwd :upside_down: :blush:
Miss Johngo is akkoord, maar ze gaat wel mee ringen en juwelen kijken, ai ai :sweat_smile:
Hopelijk bevalt deze en wordt dit de laatste google-foto :wink:

2 likes

Haal hem vanavond even nog op. Brengt geluk met die oranje wijzers.

Voor jullie wel, maar die dekselse landgenoten van mezelf zullen het zonder geluksbrenger moeten doen tegen Gibraltar :wink:

1 like

Alvast gefeliciteerd!:smile:!

1 like

Dat is echt een belachelijk goede deal als het om het 2017 model gaat.

Weet je zeker dat het niet de pre facelift is?

Kijk maar naar de wijzers en indices, is de nieuwe

En de slankere lugs.

En de Aquis teks op de dial

Ik heb nog een foto gevraagd van het horloge, denk dat het nog de oude versie is als ik het hierboven zowat lees…

Even het referentie nummer googelen.

Yup, vorige versie

1 like

Nog steeds een goede deal toch?

1 like

Is niet te duur! Ik zou wel proberen later een stalen bling band erbij te vinden​:wink::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dat is inderdaad de oudere versie en niet het 2017 model van de eerste foto’s

Alsnog een erg goede deal voor €1100 bij een NL AD

1 like

Ik lees nogal vaak negatieve ervaringen met de stalen Aquis-band hier. Ben er nog niet van overtuigd om 199,- neer te leggen voor deze, misschien 2de hands erbij zoeken als het horloge me bevalt. Maar een oranje Oris rubber staat wel al op het verlanglijstje mocht het iets worden met de Aquis.

Ik kreeg ook nog deze aanbieding door maar ik kan weinig vinden over welk type dit is. Kan iemand me wat meer vertellen aan de hand van deze foto? Vooral de diameter interesseert me.

01 733 7653 4159

Kom ik op deze uit:

Is de oude versie blijkbaar, maar buiten de 43 vs 43.5 van de nieuwe en iets dikkere lugs, weinig verschil?

Jup, zijn wat kleine verschillen. Beide modellen hebben hun voor en nadelen

1 like

Vooral mooier dan de nieuwe :wink:

1 like

Ik heb die versie ook gehad, zowel op staal als rubber. Op staal een flinke knaller, ik droeg m liever op rubber

1 like

Dat is de Titan C Small Second met een kast van 47mm, dat lijkt groot maar dat valt mee. De bezel is nl een stuk kleiner dan bij het nieuwere Aquis model