Hallo iedereen,
Klein vraagje. Is 1100,- € voor onderstaande met de rubber band een scherpe prijs bij een AD, of zou er nog een beetje rek op zitten mbt nieuwe modellen ofzo die uitkomen?
Hallo iedereen,
Klein vraagje. Is 1100,- € voor onderstaande met de rubber band een scherpe prijs bij een AD, of zou er nog een beetje rek op zitten mbt nieuwe modellen ofzo die uitkomen?
Ik vermoed dat dit wel aardig de bodem is. Uitverkoop zegt het al een beetje… Het is wel het nieuwe model.
Mooie prijs voor een nog mooier horloge👍🏻
Ik zie 'm inderdaad ook op de site van Oris verschijnen. Dacht dat er nieuwe modellen/kleurstellingen kwamen omdat de AD sprak van uitverkoop/eindereeks…
Is direct bij een AD voor het nieuwste model een goeie prijs
We zien het NA topic met belangstelling tegemoet 

We zien het NA topic met belangstelling tegemoet 

Zie het helemaal zitten, misschien nog 25,- van de prijs afpielen daar ik mijn eerste Oris bij deze man gekocht heb in 2014.
Nu nog moeder de vrouw overtuigen 
Oh de kans op een NA is zojuist gezakt naar 50%
Succes !!! 

Prima prijs voor bij een AD
Overtuigen moet je gewoon achteraf doen
En dan nog keihard liegen over de prijs 
je kunt anders even bij Brunott in Rotterdam checken. Ze hebben heel veel in de uitverkoop daar, oa Oris! Wat ik zo in de gauwigheid zag best aardige prijzen
Je kan beter achteraf vragen om vergeving, dan vooraf om toestemming 
Een wijs man zei ooit:
“het is makkelijker vragen om vergiffenis dan om toestemming”
Edit: Leen was mij voor! Dammit!
“Er is er ook 1 verkocht”
(Fractie van de prijs van de nieuwe, maar dat weten de vrouwmenschen niet)
Nou nou dat is ook niet nodig hoor😜
Ik ben die wijze man 
En ooit was ongeveer 3 minuten geleden 
Dammit guys, dankzij jullie reacties werd ik genoopt tot actie.
Moeder de vrouw weet nog van niks maar de Aquis wordt even langs de kant gelegd voor mij 
D[quote=“LeenV, post:12, topic:120544, full:true”]
Je kan beter achteraf vragen om vergeving, dan vooraf om toestemming
[/quote]
Ik vraag gewoon vooraf om vergeving.
Black friday duurt ook zo lang niet meer en dan willen bijvoorbeeld Duitse AD’s nogal eens dergelijke kortingen uitdelen mocht je twijfelen.