Ik heb het oudere model, 2015. Zowel op staal als rubber. Beide zijn fijn, ik prefereer staal. Op horlogemarkt staat er 1 voor rond de 140,- euro toch @royke74 ?
Oude model heeft wat forsere lugs, zeker op staal is het dan een kloeke verschijning, nieuwe model is wat verfijnder. Volgens mij staat het oude model hier ook te koop in Gradient Blue, imo de mooiste. Maar ik zou hem zeker eerst passen gezien het formaat!
Mijn polsen zijn 17,5cm ongeveer en vind hem zowel op staal als leer prima draagbaar. Op staal is hij wel fors maar dit vond ik juist het mooie aan dit horloge (natuurlijk smaakgebonden).
De prijzen die ze daar vragen zijn echt goed. Als die titan C ook nieuw is zou ik die zeker overwegen. Draagt door het titanium zeer prettig en is optisch niet veel groter dan de Aquis.
De Titan C is ook wel mijn smaak, maar ik heb deze week de 46mm Aquis Small second, date van @Firly zijn broer rond de pols gehad en die was duidelijk te groot voor mij, dus ik vrees er wel een beetje voor…
Ik heb sinds een maand het nieuwe model, op staal. Bevalt ontzettend goed. De rubberen band heb ik er los bij gekocht, moet nog een schroevendraaiertje (tri wing) kopen om de band te wisselen.