Ik had iets gelezen in de trant van nogal grof en pols zichtbaar doorheen schakels, maar ik kan het topic zo niet direct terugvinden. 200,- voor een stalen band word ik ook nie vrolijk van… Maar had er hier iemand geen 2de hands te koop voor 140,- ofzo?
Mr Johngo al even een PM gestuurd … Tnx 
De stalen band geeft naar mijn mening juist wat extra luxe uitstraling aan de Aquis. Juist waarom ik de Oris Aquis kan waarderen.
Draagt ook prettig maar dat is niet voor iedereen hetzelfde, ik vind rubber vaak snel ‘zweterig’
Kan aan mij liggen hoor:wink:
Helemaal eens met je conclusies, vind de stalen ook prettiger
Het mooie aan HF, nog volop in de roes van de NA en al een originele metalen Aquis-band scoren die je niet nodig achtte, met een Glenfiddich in de hand
#fullset #happy 
Bedankt voor de overredingskracht Rik @GMTplus1, @Thieuke en Roy @royke74
![]()
Hmm, jij die band, wij de Fiddich? 

Prachtig, nog een keer gefeliciteerd😄!
Natuurlijk wel! Staal is voor mannen👊
Oris is sowieso voor echte mannen he, tenminste, dat zeggen ze zelf…
Bij mij andersom. Gekocht op staal, nu rubber erbij je wil hem toch compleet hebben 
Edit, en natuurlijk nog een leren band van @Ko-Banden om hem helemáál compleet te maken. 
En dan tenslotte nog een leren band bij Ko bestellen heb je echt the full monty👍
Zie edit. You fast man!
Mooi op staal en op rubber… leder. Een geweldige klok👍 Leuke is dat ie met rubber of staal een hele andere look krijgt😎
Heb hier al ergens gelezen dat Ko probleemloos bandjes kan maken voor de Aquis 
Maar dat is voor een later stadium. Denk dat @Ko-Banden wel werk genoeg zal hebben met de HFLE-bandjesbestellingen momenteel
… en ik ga eerst wat genieten van de sublieme Oris-rubber en de stalen band!
Oranje rubber zou ook gaat zijn op jou Aquis:grimacing:

Zeker, de eerste zat op mijn Aquis hebben we nog samen de maten voor de mal opgesteld. Hij geeft er later voor meer leden een gemaakt. Ko is echt een top bandenmaker👌
Denk ook dat als je nu een bestelling bij ko plaatst je in januari de eerste bent
als alle emg’s zijn uitgeleverd… Ach, ik ben een geduldige mens.
Daarnaast heb ik daar toevallig
ook profijt van.
Dat snap ik met een Aquis Gradient Blue op staal EN nu rubber👍