Oris big crown pointer date 80th anniversary edition

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop aangeboden.

Merk en model: Oris big crown pointer date 80th anniversary edition
Diameter: 40 mm
Leeftijd: augustus 2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): augustus 2019
Factuur en/of certificaat: beide in bezit
Originele doos en/of eventuele accessoires: alle originele toebehoren aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: kan beide
Conditie (krassen, werking etc): 90/100
Soort uurwerk en kaliber: Oris 754, base SW 200-1
Vraagprijs: € 1400

Horloge nieuw gekocht bij een juwelier in Nederland. Horloge is nog in zeer goede staat. Paar kleine plekjes te vinden maar niets noemenswaardig. Originele horlogeband zit gemonteerd deze is wel gedragen dus vertoond wat dragers sporen. Tevens 2 bandjes van watchgecko deze zitten bij de koop inbegrepen. Horloge wordt met alles geleverd zoals verkregen bij de juwelier.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).





7 likes

Monday up

Weekend up. Prijs is niet in beton gegoten dus bij interesse stuur een bericht en wie weet komen we eruit!

Niemand in de markt voor een mooi bronzen avontuur?

Prijs gaat naar 1300 euro voor deze prachtige pointer date! Legering van dit brons bouwt rustig patina op. Dus even een keer resetten en je kan je eigen patina creëren

1 like

Up

2 likes

Up voor deze beauty wie maakt me los

Up

Up voor deze beauty bij interesse stuur gerust een pb

Omhoog

Up and up. Prijs is niet vast bij interesse hoor ik het graag

Omhoog