Oris de aller nieuwste nemen of laten ?

Hallo allemaal,

Nou ben ik zo benieuwd wat jullie er van vinden ik heb de optie om er 1 te kopen 1 van 250.
Maaaaaaar !!! Tis geen gouden maar compleet van brons ??? Ja brons wat doet een bronzen klok om je pols krijg ik een Hulk handje of … valt me hand eraf :stuck_out_tongue_winking_eye: ik weet het niet maar de keuze heb ik al gemaakt maar ben tog benieuwd naar jullie mening of in ieder geval wat vinden jullie ervan aan de klok ligt het niet die is mooi vindt ik iets te klein voor mij 43 mm maar tog het zou kunnen.
Ik hoor het graag.
Fijne avond allemaal en een groet van Ruud.

1 like

Punt!

11 likes

Ik vind m persoonlijk te groot. En f*ugly

9 likes

Ik vind het een mooi horloge. En apart.:+1:

Pffft, wel eens van interpunctie gehoord? Verder erg lelijk naar mijn mening.

7 likes

grammarpolice
On topic: ik zou het persoonlijk niet doen, ik zou het enkel doen wanneer je zeker bent dat van die groene schimmel patinavlekken je niet zullen storen :wink:


Anders zou ik eerder neigen naar gouden coating :confused:

1 like

Ik ben al geen fan van gouden horloges, maar merk nu nog minder van brons… ik zou hem laten liggen.

Interpunctie of spelling?:face_with_monocle::upside_down_face:

1 like

Vertel? Vind het best een mooi ding, maar niet (bijna) 5k mooi.

Beiden :upside_down_face:.

1 like

Ik kan niet anders zeggen dan. Prachtig.

image

18 likes

Eerlijk gezegd, vind hem niet mooi

Smaken verschillen, maar ik vind deze helemaal niets. Lijkt op een goedkoop klokkie.

1 like

Je username reflecteert in je horlogekeuze🙂.

En Ruud moet doch met dt?

Ik vind hem wel mooi.

Dan is dat duidelijk, het was nogal open de keuze.

Ik vind hem zeker mooi zo op de render en voor mij te groot. Ook te duur en die patina maakt het alsof je een magneetvisser bent die ongegeneerd alles rechtstreeks aan zijn pols knoopt wat die uit de bagger trekt.

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/e/4/a/e4a759e3a1553f855662be9f70b14b9610d6788f.jpg

Met geleend plaatje van @exer ter illustratie.

3 likes

Sinds wanneer is Casio - en zeker deze GW5K - voor paupers🙃?

Ik, dat die Oris voor paupers is.

En daarna, hup om je andere pols.