Oris de aller nieuwste nemen of laten ?

ik vindt hem geslaagd :ok_hand:

is dat horloge dan niet bewerkt om dat tegen te gaan? :thinking::smiley:

Oris maakt leuke horloges maar brons als materiaal voor een horloge, nee dank je. Zelfs niet alleen de bezel. Binnen een paar weken lijkt het alsof je horloge jaren op de zeebodem heeft gelegen. Ja ja, ik weet dat je de patina met een citroensapje zo weer weg poetst. Zou jij dat om de paar weken doen? Ik niet in ieder geval.

1 like

Begrepen.:smirk::+1:

Ja, er kan wat duidelijker geschreven worden. En ja, er kan wat subtieler door TS gereageerd worden. Maar ik begrijp m ook heel goed dat je n mening vraagt over n horloge en dan niet wilt dat iedereen alleen maar over die tekst begint te pruttelen. En iedereen lult elkaar dan weer lekker na. Dan ben je als (nieuwe) topicstarter er snel weer klaar mee. En dat is jammer en onnodig.

Maareuh, wat vinden nu van het horloge?

8 likes

Ja vind 'm best wel cool maar hebben bronzen klokkies niet expres een stalen deksel om ervoor te zorgen dat je huid niet gaat irriteren? Hoe gaat dat werken wanneer de band ook van brons is?

I stand to be corrected of course.

1 like

Kostbaar experimentje dan inderdaad.

Nee bupkis is een echt woord en betekent “niks” in het Engels, @daffie gaf normaal antwoord met wellicht klein plaag stootje erin verwerkt

1 like

Heh heh…justum :+1::sunglasses:

1 like

Dat dus.
Vreselijk die vieze rommelige patina.

1 like

This topic is temporarily closed for 24 hours due to a large number of community flags.

Niet iedereen krijgt een groene pols. Ik heb een bicolor band gehad en zag nooit iets op mijn pols dat op uitslag leek.
Ik vind het wel een gaaf horloge. Maar teveel opvallend voor mij zelf.

1 like

Ik heb een paar keer een bronzen horloge gehad. In het begin vond ik ze leuk, maar was er toch snel op uitgekeken. Brons is wel heel aanwezig en je moet het echt mooi vinden.

Ik las gisteren ergens iets over brons dat zijn kleur behoudt. Bijvoorbeeld het brons van Tudor, stond in het artikel. Dat spreekt mij meer aan, omdat ik die rood bronzen kleur heel mooi en warm vindt. Maar dat donkerbruine helemaal niets.
Ik ben ook een beetje op zoek naar een bronzen horloge dat zijn kleur behoudt.

Dat ding ziet er uit als je schrijfstijl. Ik zou er met een grote boog omheen lopen omdat ik het fugly vind, om een voorganger te citeren. Maar hij kon goed bij je passen, dus waarom niet? Oris is altijd sympathiek.

Op de kleur na, vind ik het een prima ding. Maar om het nou zelf te kopen…

Edit:

Heeft hij een weekje vrij van het forum.
Tip van Flip:

1 like

ΩOris is een heel mooi merk. Hoewel de afmeting (ik ga tot 41 mm) en de kleur “brons” van dit horloge niet aan mij is besteed, vind ik het wel weer een prachtig plaatje. Succes (met alles😀) gewenst!Ω

2 likes

Wat ik me (misschien onterecht) afvraag is wat zo’n meneer voor werk doet dat hij meerdere Omega en Oris horloges heeft.

On topic: Brons vind ik niet mooi, die blauwe die Ruud heeft wel