Oris de aller nieuwste nemen of laten ?

Hoezo? Als iemand niet een communicatie talent heeft, kan je toch wel andere talenten hebben?

1 like

Zeker, vandaar ook ‘misschien onterecht’.

Maar neemt niet weg dat ik me dat afvraag. Heeft overigens ook te maken met de verwijderde berichten van gisteren.

1 like

Eerst maar eens plaatjes zien…dan geloven.

Ik heb overigens veel plezier van mijn Skydweller en Daytona…leuke klokkies.

6 likes

Die Sky Dweller heb je nu al drie keer gehad volgens mij. Toch weer teruggekocht?

3 likes

Ja man echt erg…klote flipper kriebels ook steeds…

3 likes

En (bijna) allemaal weer verder! :sunglasses:

8 likes

Op de render als getoond vindt ik hem er wel leuk uitzien… maja; dat brons is wat mij betreft een no go. Want dat blijft niet als op het rendertje… en poetsen met een sapje zou me echt te ver gaan. Tel daar de prijs bij op en ik zeg voor mij persoonlijk :no_good_man:t3:

Ome Ruud heeft rare dingen gezegd hier, maar deze vond ik ook totaal onterecht. Niet alleen dat, hij is ook tendentieus en totaal onnodig. :slight_smile:

Staal met bronzen bezel wel weer OK, maar je hebt gelijk. Ik houd mijn Zeigerdatum het liefst non-happy.

Hoezo tendentieus?

Denk bovendien niet dat het de bedoeling is om op het forum uitsluitend ‘nodige’ reacties te plaatsen…

Anyway als ik er mensen mee heb beledigd was dat niet mijn bedoeling.

Ik had het bij deze zin gelaten.

Moet zo’n bronzen bezel ook regelmatig gepoetst worden met citroensap ?

Was een reaguurdersgeintje, niet te zwaar aan tillen.

Maar mensen vragen waar ze dingen van betalen, dat mag in mijn hoofd alleen de belastingdienst. Of een diender. :slight_smile:

Ik heb geen flauw benul. Had @HansT er geen?

2 likes

Nee geen brons, ik ga voor goud😀 (en anders gewoon staal)

1 like

Volgens mij draagt @JdeR een bronzen Oris!? Volgens mij al in de weer geweest met citroensap? :grinning:

Jazeker,2x oris brons hier! Met Citroen sap perfect schoon te krijgen maar de patina is juist erg mooi bij Oris :grinning:

8 likes