ORIS DIVERS SIXTY-FIVE Vintage Style!

uh, zoals Jaap (SuperC) al aangaf, TS heeft horloge niet gekocht, alleen gepast, bewondert etc, als ik de openingspost goed begrijp tenminste. We kraken dus helemaal geen nieuwe aanwinst af.

Helemaal gelijk. Enorme blunder van mijn zijde!
Ik neem het graag op voor de zwakkeren in de samenleving.
:stuck_out_tongue:

Hahaha heren heren heren … gaat weer lekker :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Het horloge heb ik twee keer gezien en inderdaad twee keer om mijn pols gehad bij de juwelier (Sparnaaij). Ik hou wel van die vintage look en pasvorm (just perfect).

Mooi plaatje van onze @WillemM … toch wel een beauty hoor :wink:

2 likes

Gaaf…ik kan niet wachten tot die canvas band binnen is!

1 like

Verkoopt iemand dit model oris?

Staat er hier 1 te koop !

1 like

@Cemm026 vergeet erbij te zetten…

voor €850,00 ?
Toch Sem? :sweat_smile:

1 like

Haha dat stond er inderdaad niet bij ! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nee … hij heeft er 3 gezocht topics over willen maken maar dat mocht niet volgens de regels.
Ik snap @Cemm026 wel trouwens. Lekker horloge hoor :ok_hand:

2 likes

Ik begrijp dat hij dit horloge zoekt maar ik begrijp ook dat die prijs die hij ingedachten heeft toch een lastige klus zal worden ben ik bang…

2 likes

Niet 900 950 :heart_eyes:

Begint al ergens op te lijken Cem… Je bent in 23uur al wat wijzer geworden zie ik :sunglasses::+1:

3 likes

:wink:

Plaatje ter promotie. :grin: :beach_umbrella:

6 likes

Nog eens 23 uur en de Deauville uit ‘t blauwe wordt werkelijkheid :money_with_wings:

Overigens is zijn zoektocht niet helemaal onmogelijk, ik heb 2 jaar geleden nog een Deauville op tropic voor €700,- van Chrono opgehaald :grimacing:

1 like

Lekker zomers plaatje zo :sunglasses::+1:

1 like

Ik denk oprecht dat dit horloge ook beter zou verkopen in de zomer. :grin: Als je lekker buiten op een terras zit en dan deze blauwe knaller in het blauwe hoekje ziet staan. :joy:

1 like

Ik ook 2 jaar geleden. Had ik ze allemaal maar even bewaard. Toen kocht je een nieuwe in UK ook nog voor £900 :sunglasses:

1 like

Als ik toen wist wat ik nu weet had ik een voorraadje aangelegd :joy:

1 like

Ja dat denk ik wel bij meer horloges. :dizzy_face: Om te beginnen bij de SKX. :sweat_smile:

1 like