Door jouw verhaal ben ik alleen maar naar Oris aan het kijken op: Horlogeforum, Uhrforum, marktplaats, ebay, ebay kleinanzeigen, catawiki, etc.
Bijna de chrono van @Honey_Badger overgenomen maar ging niet door omdat ik een Oris Pointer date kocht voor mijn vriendin en een full servicebeuert cadeau heb gegeven aan mijn Tudor Pelagos. Werd me iets te veel van het goede… Maar er komt ooit een leuke Oris.
Ik hou van merken met een mooie geschiedenis/verhaal.
Met heel veel genoegen gelezen. Ook ik ben nog steeds superblij met mijn brok staal. Kan er elke keer weer van genieten. Gaat gewoon nooit meer weg. Tot nu toe nog steeds het fijnste horloge wat ik ooit gehad hebt
Als Oris liefhebber (heb de Pointer Date en een 65) is dit heerlijk allemaal om te lezen. Hoewel de Aquis nooit op mijn lijstje heeft gestaan (om precies de redenen die je in je post noemt) ga ik er tnu och wel anders naar kijken.
En jij zelfs de next step, je 65 ingeruild voor een Aquis. STOER
Maar voordat ik dat ga doen…
En nu pas zie ik dat dit uit de geschiedenisboekjes kwam…
Dat was de vraag in het Oris topic, en ik zie nu in de poll dat driekwart van de Orisliefhebbers voor de Aquis gaat. Dat verbaast mij weer wel een beetje, maar aan de andere kant : ook ik maakte die keuze
En 73 % van de kenners () is vrij veel.
Ja, maar wel apart omdat alleen de Oris dragers dit hebben gestemd. Waarvan er een hoop beide horloges hebben gehad/gepast.
Denk dat als je deze keuzevraag in het Algemeen post, er toch een andere uitslag komt.