ORIS : een kleine introductie, een dikke NA en een battle.

Leuk stukje om zo te lezen!

2 likes

Gaaf!! Enjoy je nieuwe horloge. Zulke verhalen zijn een reden om dit forum dagelijks te checken. Thanks!

2 likes

Mooi verhaal. :+1:
Ik zou zelf voor de 65 gaan van deze maar ik snap dat je ook wel eens wat anders wilt en deze is zeker ook niet mis.

2 likes

Mooi verslag en veel plezier met je nieuwe Oris! Zelf ben ik nog steeds blij met m’n Oris Big Crown Original Pointer Date, volgende maand heb ik hem al weer twee jaar!

2 likes

:grimacing: Ha, dat klopt! Glaasje was door een vandaal toegetakeld :rage: Maar horloge zelf was in heel mooie conditie, dus nu weer top :hugs:

1 like

Helemaal dom en onwetend uiteraard niet.
Wel bij aanschaf van de Aquis. Die kocht mijn vrouw spontaan voor mij… ik had hem enkele uren daarvoor gezien en zei wauw… even gepast en jeetje wat geweldig. Maar ik kocht hem niet, hadden net paar weken daarvoor de Breitling al aangeschaft (ook cadeau van haar) en vond het wel erg snel met centjes gooien…
Maar ja, zonder ik het doorhad kocht ze hem toch.

Toen ben ik uiteraard wat vluchtig gaan lezen over het merk en kwam steeds meer mooi spul van hun tegen… . Dus maar gestopt met lezen over het merk want nog ff en ik ben een lopend Oris reclamebord.

Dus veel van jou info is mij nieuw.

Betreft het uurwerk in mijn horloges. Ik weet het van geen enkele. Boeit me echt totaal niet, heb voorkeur voor een automaat en dat was het wel.
Vind kwaliteit gevoel trouwens wel erg belangrijk.

1 like

Heerlijk stukje om te lezen en wat een fantastische klok zeg!

1 like

Prachtig zeg! De oris doet mij qua kastvorm erg aan een Breitling soh denken!

1 like

Prachtige horloges, een fantastisch merk!

1 like

Ik weet dat er in mijn Seiko een Seiko zit, in mijn Vostok een Vostok. En dat ze het doen :ok_hand:t4:
Nou ja, ik weet wel ietsjes meer, maar niet veel nee :laughing:.Het doet mij ook echt niets.

Die bezel wel eens gevoeld ? :weary: wat een klik ellende.

Je moet eens langs gaan op t Rokin, die zullen die van jou fantastisch vinden.

2 likes

Schitterend NA-topic dat ik met plezier heb gelezen. En wat een mooi horloge.
Geniet ervan.

1 like

mooie tijd , geniet ervan en een mooi verhaal, dank :sunglasses:

1 like

Zou ik zomaar eens kunnen doen :wink: Was er vorig jaar om een Aquis te passen en wat denk je? Er was geen echte klik… :flushed: Maar hoe gek kan het gaan, hoe vaker ik m zie des te mooier wordt ie… Aardige mannen, de Trompjes :+1:t2: Dus wel een risico om te gaan… :grinning:

2 likes

Goed verhaal, weer wat geleerd. Geniet er van, +1

1 like

Leuk verhaal en gefeliciteerd!

1 like

Hey, wat is daar erg aan?! :face_with_monocle::disappointed_relieved: :yum:

En stiekem ben je dat al een beetje met al die mooie plaatjes die we overal tegenkomen toch!

2 likes

Leuk om te lezen hoe je uiteindelijk toch voor de Aquis bent gegaan @FransT !

Veel draagplezier en tot snel!
Jij ook natuurlijk gefeliciteerd en veel draagplezier van de SixtyFive @pasd !

:tada::confetti_ball::balloon:

5 likes

Geweldig verhaal maar mijn ervaring als je iets maakt wat goed-beter-best is komt het altijd goed. Bedankt voor het delen en heel veel plezier met het geweldige merk Oris.

Getekend,
Een Oris lover! :wink:

1 like

Ik had al eerder gereageerd maar als toevoeging

Door jouw verhaal ben ik alleen maar naar Oris aan het kijken op: Horlogeforum, Uhrforum, marktplaats, ebay, ebay kleinanzeigen, catawiki, etc.

Bijna de chrono van @Honey_Badger overgenomen maar ging niet door omdat ik een Oris Pointer date kocht voor mijn vriendin en een full servicebeuert cadeau heb gegeven aan mijn Tudor Pelagos. Werd me iets te veel van het goede… Maar er komt ooit een leuke Oris.

Ik hou van merken met een mooie geschiedenis/verhaal.

3 likes

Mijn dank is groots

1 like