ORIS : een kleine introductie, een dikke NA en een battle.

Wat een leuk verhaal / verslag! Heerlijke zomerlectuur, en bovendien: het gaat ergens over!

1 like

Wat een topverhaal! Je waardeert een merk toch meer als je de geschiedenis een beetje kent.

1 like

Mooi merk en goed verhaal, bedankt. :+1:

1 like

Leuk stukje en een prachtige klok!

1 like

Met heel veel genoegen gelezen. Ook ik ben nog steeds superblij met mijn brok staal. Kan er elke keer weer van genieten. Gaat gewoon nooit meer weg. Tot nu toe nog steeds het fijnste horloge wat ik ooit gehad hebt

5 likes

Mooi om te lezen! Leuke plaatjes ook :smirk:

1 like

Tot nu toe heb ik niets met Oris maar nu zeker respect en iets om in de gaten te houden. Bedankt voor het verhaal.

1 like

Was een genot om je verhaal te lezen! Ben sinds afgelopen september ook in het bezit van een mooie Aquis! Damn wat een genot om mijn pols :heart_eyes::muscle:t5::facepunch:t5:

1 like

En weet dat er nú 2 (!) hele fijne Oris Regulateur Meistertauchers te koop staan in het blauwe deel:

Die van @Ady:

en de mijne:

Groeten van Bart.

1 like

Tnx :slightly_smiling_face:
En yep, hij blijft mooi :star_struck:

6 likes

Als Oris liefhebber (heb de Pointer Date en een 65) is dit heerlijk allemaal om te lezen. Hoewel de Aquis nooit op mijn lijstje heeft gestaan (om precies de redenen die je in je post noemt) ga ik er tnu och wel anders naar kijken.
En jij zelfs de next step, je 65 ingeruild voor een Aquis. STOER :muscle:
Maar voordat ik dat ga doen…

En nu pas zie ik dat dit uit de geschiedenisboekjes kwam… :scream: :joy:

1 like

Juli vorig jaar :smile: valt nog mee. Dit topic werd opgerakeld doordat iemand de vraag stelde Aquis of 65.

1 like

Dat was de vraag in het Oris topic, en ik zie nu in de poll dat driekwart van de Orisliefhebbers voor de Aquis gaat. Dat verbaast mij weer wel een beetje, maar aan de andere kant : ook ik maakte die keuze :smirk:
En 73 % van de kenners (:slightly_smiling_face:) is vrij veel.

2 likes

Dit model vind ik met deze wijzers mooier dan het uitgeklede huidige model, en een blauwe het mooist! :ok_hand:

1 like

Vooral de band is mooier dan de huidige; breder en hoekige.

1 like

Precies, minder uitgekleed

1 like

Mooi geschreven,prachtig horloge.

1 like

Zeker, maar voordat ik mijn ranke 65 diver inruil voor een Aquis… Iets met water door de Rijn…

1 like

Ja, maar wel apart omdat alleen de Oris dragers dit hebben gestemd. Waarvan er een hoop beide horloges hebben gehad/gepast.
Denk dat als je deze keuzevraag in het Algemeen post, er toch een andere uitslag komt.

1 like

Water door de Rijn? Laat dat nou precies het thema zijn van de Aquis Source of Life. Bespeur ik hier toch een latente Aquis behoefte?:wink:

2 likes