ORIS only - deel 2

Dat niet maar een Sixty Five is wel leuker ter afwisseling.

2 likes

Dat telt ook zeker mee!
En zoals @FransT al zei, draagtijd is wel belangrijk. Een tweede Aquis wint waarschijnlijk niet van de andere…

1 like

Hoorde van collega uit Tilburg dat ze bij Pijnenburg daar 20% korting geven op alle voorraad modellen. Dacht dat ie zei dat het de hele maand gold, maar is vandaag vertrokken kan het niet navragen en staat niet op de site.

1 like


Mag hier nu ook officieel meedoen (sinds 2 dagen).
Heerlijk hoe die lugs soms zo hoekig lijken, terwijl dat helemaal niet zo is.

21 likes

Super :star_struck::+1:

1 like

Mag ik hier voor een keer mee doen.
De NA van mijn vriendin. Vandaag haar cadeau gedaan.

Moet zeggen dat ik het heren model ook wel zou willen hebben voor ernaast, ziet er erg goed uit.

18 likes

Genieten maar! Hoe bevalt de stalen band? :wink:

1 like


(crosspost) :stuck_out_tongue_closed_eyes:

11 likes

Maandag komt de rubberen tropic binnen, dan kan ik het wat beter vergelijken.
Tijdens het dragen ben ik de band wel meer gaan waarderen. De taper van 20 naar 14mm is wel grappig en de halve link na de endlink is briljant. Hierdoor valt deze altijd op je pols.


Toch had van mij de band wel iets dikker gemogen.

3 likes

Supermooi, maakt m exclusief :ok_hand:t2:

1 like

Mijn NA :heart_eyes:

23 likes

Mijn zomerse Oris vandaag weer eens om de pols

16 likes

Vraag mij niet waarom… maar soms heb ik ineens de onbedwingbare drang om de Aquis op rubber te dragen…

En zo geschiedde…

Tadaaaa!!!

Het bandje zit het beste met het Oris logo ‘ondersteboven’.
I.v.m. het feit dat het extra flapje aan de binnenzijde dan naar ‘boven’ valt… :thinking: Bij jullie ook?

18 likes

10 likes

Zeer herkenbaar, in heb de mijne vrijdag avond ook weer op rubber gezet. Af en toe wel even lekker!

1 like

Aquis op rubber gezet. Stalen band van de week maar eens naar mn moeder brengen voor badje in de ultrasoon reiniger.

7 likes

Guys, mijn stalen band voor de 65 40mm staat te koop.
Just saying :hugs:

4 likes

12 likes

Ja zeker, hier hetzelfde na een tip van @GMTplus1 :pray:

3 likes

Heb 't zelf zo ook eens geprobeerd, ik vond het persoonlijk maar niks. Snel weer omgedraaid dus :sweat_smile:

1 like