ORIS only - deel 2

Mijn ProPilot heeft dat niet :confused:

Ik zit eraan te denken om deze weg te doen en een blauwe big crown pointer date te nemen :thinking:

10 likes

10 likes

Ik heb ze beide gehad en de 65 heeft met afstand meer karakter! De BCPD is een beetje flets in vergelijking. Zou je dus spijt van kunnen krijgen :blush:

4 likes

Dat denk ik eerlijk gezegd ook. Nu zijn ze niet zeldzaam die Sixty Fives , je koopt er zo weer 1 terug. Heb ik ook tot 11 keer toe gedaan inmiddels :joy:

2 likes

Ik zal hem eens gaan passen en dan vergelijken, ik ben namelijk benieuwd naar de andere horloges van Oris. Een aquis zit er ook nog dik in voor de toekomst.

1 like

Oh das vreemd! Wellicht is dat aangepast met de nieuwe versie? Ik heb de versie met de opgelegde cijfers.

1 like

Dat is altijd met de ‘vliegtuig’ clasp geweest bij leer en canvas, staal had een ‘normale’ sluiting

1 like

Dat wist ik niet, dank je voor je uitleg!

2 likes

Sinds kort ben ik ook lid van de oris familie. Een grote en hele fijne propilot met blauwe dial die leuk met het licht speelt.

16 likes

Hier is mijn clasp

Ook wel cool eigenlijk. Met maar 1 knop

8 likes

Ja, zeker mooi!

1 like

Welkom bij de familie en de groeten van zijn grijze broer!

21 likes

Ik heb de ProPilot X kunnen passen. Wat een geweldige Oris is dat zeg!
De lug tot lug is iets te lang, daardoor is ie nogal groot. De kast en band van Titanium is erg ligt, zat prima om de pols. Het design van de band is ook echt geweldig mooi!
Heel erg gaaf. Hopelijk komt er in de toekomst een iets kleinere en dan met een ‘dichte’ wijzerplaat, dat zou heel mooi zijn :slight_smile:

Wat vinden jullie van dit model?

Mijn Hammerhead op een grijze Oris band gezet, past in mijn ogen beter hij het geheel.
En uiteraard de twee klokjes gebroederlijk naast elkaar.

20 likes

21 likes

Fantastisch om te zien, maar je moet er van houden :skull_and_crossbones:
Voor een skeleton nog wel enigzins te doen door de kleur en het titanium. Het oogt nog wel vrij rustig daardoor. En je hebt wel iets unieks om de pols.

2 likes

18 likes

Prachtig die Hammerhead!

1 like

heerlijk!

15 likes