ORIS only - deel 2

Heerlijk horloge, verkies deze stiekum over mijn aquis :scream::ok_hand:

13 likes

Altijd op NATO?

Is ook een geweldig mooi horloge.
Niet te vergelijken met de Aquis, totaal andere sfeer.

Lekker om beide te hebben!
Kan je altijd vooruit.

Wissel met de 65 af van staal naar NATO en binnenkort eens de tropic band aanschaffen. Aquis draag ik op staal of rubber beetje wisselend.

1 like

Don’t.

1 like

Ik ga morgen van alles passen. Vooralsnog staat op de probeer lijst: big crown pointer date, aquis, 65 met opgelegde indices en de propilot. Genoeg om te proberen dus.

Is de pointer date zoveel slechter?

3 likes

Nee, maar de 65 is gewoon een topper.
Ik heb nog niet vaak iemand gezien die de pointerdate lang hield. Net effe te ouwelijk.

1 like

:star_struck:

Ik heb er nog over zitten te twijfelen i.p.v. bovenstaande Aquis. Ik denk dat het wel een horloge is die ik een lange tijd kan houden, maar wel meer als aanvulling óp de Aquis in plaats van vervanging vóór de Aquis.

10 likes

8 likes


12 likes

Echt een top combi met die nato :ok_hand:

Heb een Oris Aquis waar ik nog steeds erg blij mee ben…Oris 65 ben ik ook een heeel groot fan van maar helaas niet in mijn bezit. Heb helaas niet de luxe om deze erbij te nemen. Nou krijg ik een voorstel waar ik toch een beetje wakker van lig. Namelijk mijn Oris Aquis date blue ruilen met een Oris 65 42 blue.
Tuurlijk is het een kwestie van smaak maar ben toch enigzins benieuwd naar jullie mening.
Dus wat zouden jullie doen??

  • Ik zou gaan voor de Oris 65
  • No way… Ik zou de Oris Aquis houden

0 stemmers

3 likes

Lastig.
De Aquis is meer solide en ik vind persoonlijk dat hij beter afgewerkt is dan de 65.
De 65 draagt daarentegen een stuk prettiger

2 likes

Ik vind het persoonlijk lastig om de 65 met de Aquis te vergelijken. De 65 draagt érg prettig, maar ik heb de mijne toch weg gedaan. De Aquis is zoals hier boven gezegd wordt meer solide en ik vind het toch meer horloge voor je geld. Hoe prachtig de 65 ook is, als ik kijk naar alle Oris’ die ik heb gehad zijn de Aquis toch wel de winnaars gebleken.

2 likes

Dank voor je reactie en je mening…Aangezien je beide in je bezit hebt gehad ook nog objectief.
Zal mij helpen in mijn keuze

2 likes

Ik vind de 42mm Sixty Five erg groot dragen. Als je flinke polsen hebt is het een optie mi. Een beetje switchen is altijd leuk en beide niet schaars dus je kunt altijd terug. Voor mij wint de Sixty Five 40mm het van de Aquis maar dat is omdat hij zo lekker draagt, niet omdat hij beter is.

3 likes

ik denk dat dit het beste antwoord is dat je gaat krijgen.

Ik heb gister de Aquis gepast en ik moet zeggen dat de 65 wel lekkerder is als daily (40mm). De Aquis is wel heel erg tool, wat ontzettend gaaf is maar misschien niet zo veelzijdig als sommige mensen zouden willen.

1 like

Wel grappig. Dit lees wel eens vaker, maar vind ik helemaal niet zo. Voor mij is het absoluut geen toolwatch.

1 like

Jij weet hem ook wel van zijn beste kanten vast te leggen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ter illustratie:

Maar hier vind ik hem meer tool:

Op mijn pols vind ik het een echte tank. Het is een robuust horloge en dat maakt hem niet minder mooi, maar ik vind hem wel tooltastic :grin:

12 likes

Lol, dank je :grin:

Daar blijven onze meningen dan over verdeeld :smiley::wink:

2 likes

:grin::+1:

Wie weet verandert de mijne nadat ik hem heb. Hij gaat eind dit jaar / volgend jaar wel komen namelijk :grin:

1 like