ORIS only - deel 2

Heb je deze (blauw met bronzen bezel) wel eens irl gezien? Dit is voor ons echt een van de ondergeschoven novelties van afgelopen jaar. Inderdaad alleen in 36mm geweest tot binnenkort, maar die hebben we al leuk verkocht. De kleuren zijn echt mooi!
Smaken verschillen natuurlijk. Ik snap wel wat je wil zeggen met de gemaakte afbeelding…

De PointerDate kost nieuw op leer ook €1500,- :slight_smile: En de Original €1200,- (die is dan ook echt “original”; plexiglas en geen schroefkroon).

3 likes

Inderdaad :laughing:

Psst…de Chronoris. :+1:

3 likes

Beauty! :ok_hand::wink:

1 like

Beste Oristi, (is dat een goed woord?) :face_with_hand_over_mouth:

Voor mijn Artelier small second pointer day wil ik een band laten maken. De originele bruine croco vind ik mooi, maar ik wil iets anders erbij. En dat valt nog niet mee… ik denk aan zwart of bruin zonder stiksels, hoogstens ergens iets van rood om te combineren met de rode pointer. Leer kan niet te dik zijn ivm de vouwsluiting.

Suggesties/ foto’s wijze opmerkingen? Thnx!

5 likes

Ik zou het bij bruin houden. Zwart maakt het formeler, daar houd ik zelf minder van. Maar het staat waarschijnlijk wel goed. Ik zou er geen rood in verwerken, eerder wit.
Ik denk dat donkerbruin suède of nubuk goed zal staan.

1 like

Handig zo met de regen…

8 likes

14 likes

12 likes

15 likes

Dat bandje ken ik van een andere Oris. Jij bent dan de gelukkige bezitter van 2 Orissen?

1 like

Nee helaas, had dit bandje nog en was even benieuwd hoe hij stond en ik vind het prachtig staan en zo heeft het horloge weer een andere uitstraling is mijn mening…

Ja, een ander bandje zorgt vaak voor een heel andere look. Ik vind het ook leuk om eens te veranderen.

2 likes

Waarom zijn deze (oudere?) modellen 10 bar waterresistent en de nieuwe slechts 5 bar?

7 likes

Geen idee maar weet wel dat de nieuwe uitvoeringen een schroefkroon hebben dus gewoon mee in het water :ok_hand:t2:

De nieuwe Movember!
En het is een Chronoris!

Vanaf vlg week te bewonderen op de bekende plek :grin:

Zie ook
https://wornandwound.com/introducing-the-oris-chronoris-movember-edition/
En let even op de opgelegde markers.

17 likes

Erg mooi, heeft oris boutique ze straks op voorraad?

1 like

Yep, maar vanaf vlg week donderdag heb ik me laten vertellen.

Denk dat jij dan voor de deur staat :metal:

1 like

Staat er over anderhalfuur ook al iemand voor de deur? Voor een bakkie ?

1 like

Aah, weer thuis

Direct de PP op de stalen band nu met de extra schakels.
Draagt heerlijk :blush:

Hier nog op de datum van die verdomde hartinfarct :grimacing:

Maar gauw op de goede datum

:heart_eyes:

Met dank aan Maarten @OrisBoutiqueAmsterdam natuurlijk :pray:t2:

Heerlijk weer een ORIS om de pols :blush:

20 likes