ORIS only - deel 2

Ah, welkom thuis dan! Hopelijk nu rustig weer bouwen aan vertrouwen.
En welkom terug in de knusse Oris huiskamer.

2 likes

Gelukkig weer thuis Thomas :metal: Alsnog beterschap gewenst. Ojaā€¦ die PP staat je super :star_struck:

2 likes

Aaah wat een lekkertje weerā€¦:heart_eyes::ok_hand:

#kanshebberā€¦

@Myrrhman welkom terug :+1:

1 like

Merk wel dat de cijfers in het datum venster hoger staan dan de letters.
Het is of de letters goed staan :thinking:

Is dit een veelvoorkomend ā€˜probleemā€™ ?
En is het ā€˜makkelijkā€™ te fixen ?

1 like

19.30 ben ik daar :beers:

1 like

Zo dat is een hele mooie uitvoering

1 like

Heel goed dat je weer thuis bent. Daar knap je echt veel sneller op. Nu rustaagh aan werken naar compleet herstel.

1 like

Ik zie dus net dat jullie hem ook al gevonden hebben, maar wil deze toch nog delen met jullie. Wat een prachtig horloge. Chronoris Movember :star_struck::star_struck::star_struck:

7 likes

Ha mooi dat je uit het z-huis ben :+1: :slight_smile:

Hmm lastig. Dit is niet echt af te stellen. De dag disc en datum disc zijn apart.
Dus het is dealen met de situatieā€¦ ik weet niet hoe ā€˜storendā€™ het is in niet zoā€™n enorme close up?

1 like

Mooi inderdaad, maar dat oranje en dat goud vind ik geen top combinatie. Dus het wordt een gewone Chronoris hier :smiley:

1 like

Ben wel benieuwd, de vorige keer liep de bieding af, er was een paarhonderd geboden, blijkbaar geen verkoop want opnieuw geplaatst.

Niet van plan om te kopen maar ik vroeg me af: klopt deze helemaal? Wat wil de ā€˜re-caseā€™ zeggen anders dan dat hij blijkbaar in een nieuwe / andere kast zit?

Het is wel degelijk te zien met het blote oog.
En het stoort me nu ā€¦ een beetje. Eens zien hoe het blijft.
Jammer dat het niet te verhelpen zou zijn.

Schitterend horloge :heart_eyes:

1 like

Daar is hij dan :sunglasses:

12 likes

Heel gaaf!! Heb hem bij brunott juweliers in Rotterdam ook al zien liggen, en moet zeggen dat deze irl echt wel gaaf is. Geniet ervan :+1:t4:

Ik heb hem niet in bezit hoor. Ik mocht hem vandaag even proberen. Ik vind hem bijzonder. Ik was ontzettend benieuwd en hij is in werkelijk zonder meer bijzonder gaaf.

1 like

:sweat_smile: Naja gaaf om even te dragen dan



10 likes

Zo lijkt die qua grootte nog wel mee te vallen (al is de speedy ook wat fors aan mijn pols). Gaaf plaatje!

1 like

Hij is redelijk grof hoor, die Speedmaster is ook 44,25. Hij weegt alleen helemaal niks, dus last heb je er nauwelijks van. Je draagt dit soort horloges toch niet onder je manchet.

2 likes