ORIS only - deel 2

Heb een horloge met dag/datum die ook niet helemaal recht staat als ik m met de hand verzet. Als ie daarna automatisch verspringt, staat ie weer recht.

Zit je nou midden in de nacht op HF? Of ben je inmiddels weer terug?

Wie ?

Ik kan hem handmatig iets recht zetten. En dat blijft dan zo voor een paar uur.
Maar helaas met het automatisch verspringen van de datum staat het weer ‘scheef’.

Haha het was voor mij idd wat laat :joy:. Police Live Bodycam is best verslavend :joy::joy::joy:

1 like

Wat is dat? HBO in je motel?

Nieuwe Jazz Arteliers onderweg? Kwam deze tegen, maar vind er niet veel over terug. Beide 38mm!

Art Blakey

James Morrison

12 likes

De Art Blakey vind ik zeer geslaagd
prachtig model :ok_hand:

Al meer bekend over prijs en beschikbaarheid
?

1 like

Je zou je speciaal in de muziek van Art Blakey gaan verdiepen om het horloge te kunnen kopen.

1 like

Zijn er ook mensen op het forum met een Oris Diver 65 van 36 mm?

Ik ben wel gecharmeerd van die James Morisson, die secondewijzer :heart_eyes:

1 like

Hij blijft wel een beetje hangen bij me. Ik ben erg benieuwd wat ze op ‘de markt’ gaan doen. Misschien word ik ook wel een Oris-eigenaar.

8 likes

Ik vermoed dat het geen super topper gaat worden. Gewoonweg in een té hoog prijs segment.

Dat idee heb ik ook, maar dit horloge koop je niet vanwege investeringskansen of waardebehoud. Althans ik niet. Het is gewoon puur genieten.

Ik doel meer op het opbrengen van geduld tot deze modellen op de gebruikte-markt verschijnen zodat je mogelijk met een flinke korting nieuw kan kopen bij de boutique. Ben benieuwd.

1 like

Het is voor mij zo’n twijfelaar. Niet dat ik hem me ooit kan veroorloven, maar qua looks bedoel ik.

Op sommige andere foto’s vind ik hem geweldig. Op deze foto vind ik hem weer helemaal niks. :confused:

Ben nog erg benieuwd hiernaar, maar geen reacties :sob:

Soort van :joy:. Ongeveer 3.000 zenders hier

1 like

Deze modellen worden met regelmaat fake aangeboden.
Deze lijkt me alles behalve echt of in T beste geval is t een hele slechte franken: ik zie in ieder geval een Pointer date wijzer die lekker over de datum staat :thinking: de lumen lijken me te wit en de indices zijn onregelmatig. Of de case origineel is geen idee op deze foto’s , een 7543 zou een 40mm zijn als ik me niet vergis.
Ik heb er ook eens Ă©Ă©n gekocht via EBay en die kon regelrecht terug naar (in mijn geval) UK.
Vraag m voor de grap maar eens een serienummer en ga daarmee maar eens googlen :grimacing:
Pakistan klinkt me niet veelbelovend in de oren iig đŸ„ș

1 like

Deze foto is ook gemaakt door een amateur en doet het horloge geen recht. Hij is in werkelijkheid echt bijzonder aantrekkelijk, maar ik kan me voorstellen dat dit horloge bij lange na niet ieders smaak is.

Ps. Ik hoop dat het goed met je gaat :+1:

2 likes

Hij staat in ieder geval super om jou polsđŸ€©

1 like

Even wat Aquissen (wat is het meervoud van Aquis? :thinking: ) gepast, op de foto ziet de 39,5mm er prima uit maar in het echt voelde het als een kabouter horloge.
Grote kans dat het de 43,5 Aquis Date wordt


39,5


43,5

12 likes