ORIS only - deel 2

Dat had ik ook. En ik wil zo graag dat ik hem wil…

Dank voor de info! Ben nog niet zo thuis in Orissen en deze versie kom ik sowieso niet zo vaak tegen, dus ik zag het er niet meteen aan of. Ik zou t al niet snel via eBay doen maar nu dus helemaal niet.

Thnx

1 like

Weet ik en snap ik :blush: Is ook geen aanval naar de fotograaf toe trouwens. Maar dat was je wel duidelijk denk ik :wink:

Ik vind hem geweldig !! Al sinds release :heart_eyes:
Bijna een soort grail voor mij. Echt een heel gaaf horloge.
Al valt me gewoon op dat hij mij veel doet bij sommige foto’s en dan weer weinig bij andere foto’s.

Gewoon een keer in het echt zien is het beste denk ik :blush:

Dank !! :pray:t2:
Het gaat. Ben gelukkig weer thuis. Nog een beetje last van de hartvliesontsteking. Veel medicijnen vooralsnog. En moet mijn ritme weer vinden en conditie weer opbouwen.
Maar het gaat zeker de goede kant op :slightly_smiling_face: :pray:t2:

3 likes

Weekend!

18 likes

En daar gaat het om. De 43 is gigantisch groot op de foto, maar voor de spiegel denk je huh…
Altijd, die fotootjes van dichtbij.

Goed om te horen! Nu aansterken. Wat je zegt is op dit horloge erg van toepassing. Zien, en vooral ook voelen geeft je een heel ander beeld dan welke foto dan ook. De caseback is ook fantastisch

En ja, net toen je dacht dat het niet beroerder kon presenteerde ik daar een nog slechtere foto.

9 likes

Dat gaat helemaal goed komen vandaag.

13 likes

Gisteren zo’n fototentje uit China binnen gekregen. Ff snel beetje zitten spelen. Maar merk dat je met dat licht beter eerst een goede poetsbeurt moet geven aan je horloges.

8 likes

Heeft iemand toevallig een Diver 65 en de pointer date (in blauw)? Ik ben benieuwd of die stalen band van de diver 65 op de pointer date past en hoe die eruit ziet. De band van de pointer date zelf is echt geen optie :joy:

Ik vind van die vintage pointer dates de verhouding tussen dial en crown super vet.

Uit welk jaar / serie zijn deze? Ik zoek eentje met iets klassiekere dial maar wel dit formaat ongeveer.

1 like

Crosspost :blush:

11 likes

Geen idee, ik weet zo’n beetje nog niks over Oris en deze bleek een neppert :joy: dus misschien kan iemand anders hier je helpen

Voor mij is de Clean Ocean perfect maar ik draag dan ook nooit groter dan 40mm, de miniTurtle uitgezonderd want die is extreem kort van LtotL. De Aquis heeft dat ook, heel kort dus valt klein.

1 like

Goed om te horen man!

1 like

Ha !

En speciaal voor Maarten @OrisBoutiqueAmsterdam :




:bug::bug::bug:

13 likes

Wat zijn dat voor leuke Oris spulletjes op die eerste foto’s?

1 like

mapje voor je pasjes, en een travelcase. Of gewoon in het Nederlands, een thuis-horloge-bewaar-hoes.

3 likes

Gister even kunnen passen, betreft het horloge van een vriend van mij. Mooi horloge, zeer stevige brouwkwaliteit en draagt super.

8 likes

Kijkt wel lastig weg hè : ik zie nu 20:23 uur, maar moet toch ff denken :face_with_monocle:
Wel mooi hoor.

Klopt lastig tijd aflezen maar ideaal voor het duiken.