Dit soort kleine speelse toevoegingen zijn nou precies wat Oris zo’n mooi merk maakt.

Introducing: The New In-House Oris Caliber 400 - HODINKEE
An Oris of a different color, you might say.
Dit soort kleine speelse toevoegingen zijn nou precies wat Oris zo’n mooi merk maakt.
leuk easter egg!
Geweldig!
Maarre of ik heb de afgelopen vijftien jaar dat ik Oris fan ben niet goed opgelet, of die beer is toch een relatief nieuw bedenksel. Wanneer is de beer geïntroduceerd dan?
Weet jij het Maarten? @OrisBoutiqueAmsterdam
Gokje hoor, maar zou dit nieuwe uurwerk gebruikt gaan worden voor de nieuwe Movember 2020? Die zou toch eerdaags gelanceerd moeten worden? Ik weet niet welk model nu aan de beurt is? Aquis?
Ja, maar alleen in het laatste half jaar. Nooit eerder.
Aha oké. Nee ik weet ook niet wat de historie achter de mascotte is.
Een stukje achtergrond in twee artikelen.
An Oris of a different color, you might say.
Independent watchmaker Oris is introducing the in-house Oris Calibre 400 with 5 days of power reserve, antimagnetic properties and 10 year warranty.
Haha super leuk! Maar wow 120 uur dat is wel heel lang zeg, mooie ontwikkeling voor Oris. Ik ben ook voorzichtig aan het oriënteren voor een Oris maar ben er nog niet uit
Ik moet het beertje ergens zien??
Ow jeetje dat gaat mij nooit lukken.
Mooi voor Oris dat ze iets hebben ontwikkeld wat ze flink in de kijkers zet! Mooie stunt en inhouse is voor vele horloge mannen toch ook wel een soort van natte droom.
Dus hiermee zal Oris vast een nieuwe groep fanboys tot zich weten te winnen.
Ik hecht er zelf geen waarde aan. Ik heb geen idee van welke uurwerken mijn horloges hebben of wat hun gangreserve is…
Ga Oris er niet meer of minder leuk door vinden …
Vind mooi dat ze niet stilzitten .
Wat een lulverhaal weer van mij…
Plaatje!!
Ik heb vanmiddag een ChronOris mogen passen en wat een leuk ding is dat zeg! Hij is stiekem ook wel op mijn lijstje met potentiële aankopen terecht gekomen.
Ik wil 'm hier toch even stellen:
De sixty-five spookt al even door mijn hoofd. (40mm, zwarte dail zonder de nummers). Nu heb ik op een beetje knullige wijze misgegrepen naar de gene die vorige week in het blauw kwam. Hierna is de knop echt om en moet ik 'm hebben. Mijn zoektocht leert dat gebruikte 65’s de laatste tijd voor grofweg €1100 verkocht worden. Ik vind de afschrijving behoorlijk gezien de leeftijd van sommige. Voor mij zou de 65 het eerste horloge zijn in het €1000+ segment en heb ik dus geen ervaring met het aanschaffen van een nieuwe. 1900/2100 voor een nieuwe neerleggen en vrij snel 800 euro afschrijven vind ik te gortig.
Mijn vraag concreet: Worden er kortingen gegeven in dit segment en zo ja waar en hoeveel ongeveer?