ORIS Only - deel 4

Zoek je een specifiek model? Bij Nieuwendaal, het Oris service punt, ligt normaal ook een kleine selectie, da’s in Budel.
Anders heb je nog juwelier Verlinden in Sint Hubert, volgens mij niet zo ver van Eindhoven, die heeft er ook een aantal als ‘t goed is!
Anders is Pijnenburg in Tilburg er ook nog volgens mij.

Edit 3: Van Hooff in Deurne is er ook nog.

1 like

Twee maal een 65 en eenmaal een Aquis gehad maar nooit geen last met de kroon :roll_eyes:

Ik lees terug en zie nu dat ik jouw bericht helemaal verkeerd heb gelezen :grimacing:. Dacht namelijk dat je zei dat geen enkele van jouw Orissen een goed werkende kroon heeft, maar het is dus precies het omgekeerde :joy: (fijn voor jou natuurlijk)

1 like

Ik blijf het opmerkelijk vinden dat beide Oris modellen van mij het probleem hebben. Kans van 1 op 1000 ofzo.

Ik kijk het komende tijd nog even aan, want buiten dat om is het verder een prima klok. Eerlijk gezegd geen zin om ermee terug te gaan naar de juwelier en 'm weken kwijt te zijn voor een servicebeurt, dus kan dat ie in het blauwe gedeelte komt.

1 like

10 likes

12 likes

Bedankt voor dit uitgebreide antwoord Mike! Ik ga even wat rondbellen.

Ik zoek een AD om te vragen of ze het stofje/haartje op m’n wijzerplaat onder garantie kunnen weghalen. (Zie m’n oris die te koop staat in t blauwe deel)

Ik ga straks even bellen naar Budel (Oris service point). Kijken of ik via de AD moet of direct kan langskomen.

1 like

Bij Nieuwendaal kun je normaal gezien zo binnen lopen! Je kunt ze ook altijd direct bellen.
Als er garantie op zit moet dat wel goed komen lijkt me!

1 like

Klopt! Net ze gebeld en ik kon gewoon binnenlopen. Vriendelijk te woord gestaan en ze kunnen hier gewoon naar kijken en binnen garantie het maken. Top!

2 likes

Pb maar als dit gemaakt is :wink:

1 like

Ook de Oris om vandaag.

19 likes

Blijft toch een prachtig model :ok_hand:

1 like

Je bent niet de enige met interesse :wink:

Eens! Het enige model met een vaste plek bij mij.

1 like

De Chronoris is dicontinued!?

Bij mij ook!
Komt vrijwel nooit uit de kist… :rofl:

1 like

16 likes

14 likes

Leuk bandje, maar ik vind hem wat te sporty voor deze Pointer Date.

1 like

Ik hou wel van geborstelde bandjes. De originele is naar mijn smaak iets te dressy en daarom draag ik hem weinig op die bracelet.
Verder kan deze Movember alle banden hebben van leer tot de juiste nato.

1 like