ORIS Only - deel 4

Deze wijzerplaat blijft mij verrassen.

23 likes

Je blijft er naar kijken he ? Prachtig :star_struck:

1 like

Inmiddels de Aquis een paar weken in bezit en hij heeft eigenlijk non-stop om de pols gezeten. Wat een beauty is het

23 likes

Heeft iemand deze nieuwe release van de 65 al opgemerkt? Ik vind hem wel geslaagd, ook al ben ik heel benieuwd hoe die groene markers er in het echt uitzien.

7 likes

Mag ik vragen hoe ie ongeveer bij jou loopt? Ik heb precies dezelfde. Liep de eerste 3 weken superlekker met ongeveer +1 seconde afwijking op een dag. Sinds deze week moet ik het doen met -2 en zelfs een keer -10 op een dag. En ik draag hem dus elke dag én avond…

Ben gek op die bracelet , maar dit is ook wel te lekker hoor!

25 likes

Random Rob heeft een ‘unboxing’ op YouTube van deze SixtyFive
2 likes

Tof! Ze komen al snel uit dus blijkbaar. Ik vind de lume markers wel tof gedaan. Het is dat ik al een vergelijkbare BB58 heb. :v:

Eerlijk gezegd kijk ik hier niet heel precies naar. Ik heb hem toen ik hem kocht gelijk gezet met de minuten van mijn telefoon en die matcht hij nog steeds. Zolang hij er niet opeens minuten naast zit vind ik het prima.:wink:

3 likes

16 likes

Ik heb deze in twijfel.om als verjaardagscadeau te doen aan mijn dame over 6 weken…

Hoop m snel even live te mogen ervaren…
Lijkt mij een heel gaaf horloge!

1 like

Is een grotere broer?

9 likes

@Proenski Die van jou is iets ouder volgens mij… die van mij is van 2018… wel tof in het zwart :star_struck: :+1:

1 like

Is dat een Forstner Ladder? Best fraai en lekker luchtig voor de zomer.

Zaterdag de Oris Aquis relief op de timegrapher gehad💪🏻

4 likes

Dat is hem. Draagt inderdaad comfortabel, zelfs met dit weer.

Ieder zijn ding, maar ik vind het net lijken of de lume gloeit. Een beetje een vreemde combinatie imho.

Ja bij nader inzien denk ik ook dat je het snel zat bent.

Nou Erwin ik deel je gevoel. Selitta’s lopen tijdje goed en dan worden het achterlopers. Mijn Divers65 nu 15 sec. Was echt COSC eerder.


Hier nog steeds de Artelier Pointer Day en de Divers 65 in bicolor dial. Eerste draag ik eigenlijk nooit meer maar ik begon de hobby ermee, dus blijft op het nest.

14 likes