Die is 50mm Marsel. Fijn horloge, slecht verkrijgbaar…
Mooi!
Weet iemand of de 65 diver 3-6-9-12 alleen op tropic werd geleverd, of ook op staal, en wat is dan het ref nummer van de stalen versie?? Ik moest @JuKo het antwoord verschuldigd blijven.
Ik heb een Certina “Aqua terra” en ik moet zeggen, dat ik de vormgeving van (deze) Aquaterra beter en mooier vind dan ik verwachtte. Deze hands en indices kloppen helemaal in het pakket.
Ja, want die versie heb ik. (tropic zonder staal). Volgens mij ook op staal geleverd.
In principe dus ook gewoon geleverd op staal. Lijkt mij ook wel logisch daar alle banden uitwisselbaar zijn.
Zie dat ze die nog in de Bijenkorf in Amsterdam hebben liggen. Kan ik iig even kijken of het model mij bevalt, bedankt Wel iets groter, maar gaat om het model.
Kan ik eigenlijk net zo goed aan de overkant bij Gassan naar binnen lopen, voor die van 38 mm
De minst drukke winkel wint het.
Heel erg bedank! Waarom hebben ze die referentienummers zo lang gemaakt. Dat kan ik niet onthouden Ik heb het opgeslagen in mijn zoekopdrachten
dit is wel de blauw/zwarte variant, weet niet of daar nog verschil in zit
Klopt, maar je kan het horloge configureren en dan kom je uiteindelijk uit bij de versie waar wij het over hadden.
De Oris weer op staal gezet. Heel ander horloge gelijk. Nog niet zeker of het zo blijft!
Zo was het:
Staal is altijd goed, maar dat leer geeft het geheel wel meer smoel en karakter vind ik!
Ja dat vind ik dus ook! Het is wat koeler met staal.
Gelukkig niet andersom!
Ik zag deze laatst in de etalage bij de juwelier. Net zo mooi in het echt als op de foto.
Jaaa je foto’s van de NA verklapte het eigenlijk al… ach je hebt niks te klagen toch
Absoluut niet.
Dat moet een record zijn, zelfs voor jou